אהוד פרידמן מצטרף לקבוצת כלל כמשנה למנכ"ל תמורה

מכלל נמסר כי פרידמן, ששימש בעבר כמנכ"ל סוכנות ניהול ההסדרים הגדולה בשוק - מבטח סימון של קבוצת מגדל, מחליף את אלון רז ויחל מיידית בתפקידו

נמשכים השינויים בכורסאות בכירי סוכנות ניהול ההסדרים השנייה בגודלה בשוק - תמורה של קבוצת כלל ביטוח. בצל עיכובים במינויו של גיא עולמי למנכ"ל הסוכנות, הודיעה כלל על הצטרפותו של אהוד פרידמן (55) לקבוצה בתפקיד המשנה למנכ"ל תמורה. מכלל נמסר כי פרידמן, ששימש בעבר כמנכ"ל סוכנות ניהול ההסדרים הגדולה בשוק - מבטח סימון של קבוצת מגדל, מחליף את אלון רז ויחל מיידית בתפקידו.

פרידמן, שצמח בעולם סוכני הביטוח, שימש עד מחצית 2003 כמנכ"ל סוכנות הביטוח מבטח-סימון. הוא כיהן כמנכ"ל מבטח במשך כשנתיים וחצי ונחשב למקצועי מאוד. בשנים האחרונות הוא פעל כיועץ עצמאי בתחום הביטוח הפנסיוני.

לפי שעה פרידמן ישמש גם כממלא מקום מנכ"ל תמורה וזאת עד שגיא עולמי, עד לאחרונה מנכ"ל סוכנות שקל, יצטרף. העיכוב בהגעתו של עולמי נובע מהסכם אי תחרות שיש לעולמי מול שקל, הנמצאת בבעלות הפניקס. כיום מנהלות כלל והפניקס מגעים במטרה להגיע להסדר ביניהן בנוגע לתנאי האי-תחרות של עולמי.

עולמי ופרידמן יצטרפו לתמורה של כלל במקומם של יוני קופרמן, המנכ"ל הקודם בסוכנות, וסגנו אלון רז. השניים פרשו מהחברה בעקבות ויכוח על כלל על הזרמת כספים לחברה משותפת לתמורה ולשניהם בתחום ההפצה של מוצרים פיננסיים. נזכיר כי קופרמן הצטרף לקבוצת מגדל כמשנה למנכ"ל מגדל סוכנויות.