מנכ"ל פרטנר: "אריקסון מתנהגת כמונופול - נביא לה מתחרה"

פרטנר בדרך להכנסת ספק נוסף לרשת בעקבות אי שביעות-רצון מהמחירים של אריקסון ■ דוד אבנר: "אנו נפגשים בכנס הסלולר בברצלונה עם ספקים נוספים, בהם וואווי ו-ZTE הסיניות, נוקיה-סימנס וייתכן שגם עם אלקטל-לוסנט"

חברת הסלולר פרטנר בוחנת אפשרויות לשדרוג הרשת שלה והגדלת הקיבולות והמהירויות, אך לדברי המנכ"ל דוד אבנר, ספקית הרשת הנוכחית שלה, חברת אריקסון השוודית, מערימה קשיים בנושא המחיר.

"חשבנו שללכת עם ספק יחיד ברשת זה דבר שיש לו הרבה יתרונות בגלל המחיר ובגלל החיסכון בעלויות שנובעות מביצוע עבודות הכרוכות בהתאמות טכנולוגיות שונות", אומר אבנר בשיחה עם "גלובס". "זה עבד ב-3 השנים האחרונות, אבל עכשיו אנחנו מרגישים שאריקסון נהנית מהדומיננטיות שלה בשוק המקומי והפסיקה להתאמץ עבורנו".

מחירים שפויים יותר

לדברי אבנר, "אנחנו נפגשים בכנס הסלולר בברצלונה עם ספקים נוספים, בהם הסיניות וואווי ו-ZTE וכן עם נוקיה-סימנס וייתכן שגם עם אלקטל-לוסנט". לדבריו, המחירים שמציעות החברות המתחרות הרבה יותר שפויים, והטכנולוגיה שלהן לא נופלת מזו של אריקסון.

עוד ציין אבנר כי ברגע שמשרד התקשורת ישחרר תדרים ל-LTE, דור רביעי בסלולר - פרטנר תתחיל להתכונן להקמת רשת שכזו, מה שמסתמן שיקרה בסוף השנה או בתחילת השנה הבאה.

נזכיר כי פרטנר יצאה אתמול (א') במהלך שיווקי חדש, שמנצל את יכולותיה לספק אינטרנט בשוק התקשורת הנייחת. פרטנר מציעה מחיר קבוע לרכישת שירותי אינטרנט בסלולר, במחשב נייד ובבית. החברה רוצה למנף את היכולות שלה לספק את השירותים באמצעות חשבונית אחת ובתשלום קבוע, דבר שכרגע מתחרותיה אינן יכולות לעשות.