כל מסעות השיווק היח"צ שעשו בארה"ב למשחק האולסטאר של 2010, באמצעות "משחק הכדורסל הראשון בהיסטוריה שבו יהיו מעל 100 אלף צופים", לא הצליחו לעורר את הקהל האמריקני שנותר אדיש לאירוע.
המשחק ששודר ברשת TNT רשם רייטינג של 3.8% בלבד - נתוני הצפייה הנמוכים ביותר בהיסטוריה למשחק אולסטאר שהישוו את השיא השלילי שנקבע ב-2008. בסך הכל 6.8 מיליון צופים ראו בארה"ב את המשחק ההיסטורי בו נכחו 108,713 צופים ב"דאלאס קאובויז סטדיום" בו ניצחה נבחרת המזרח את המערב (139-141), והרייטינג רשם ירידה של 16% לעומת המשחק בשנה שעברה.
הציבור האמריקני הוכיח שהוא מעדיף את אולימפיאדת החורף על אירועי היח"צ של דייויד סטרן: השידור המקביל מאולימפיאדת החורף שהועבר ברשת NBC רשם רייטינג ממוצע של 14.3%.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.