רמי לוי זכה בהתמחרות על פרויקט הולילנד של חברת נידר

היקף העסקה 145.5 מיליון שקל, והתמורה ממכירת הדירות נעה בין 400 ל-600 מיליון שקל ■ הקרקע של נידר, בשטח של 9 דונם, מיועדת לבניית 265 יחידות דיור וכ-1,600 מ"ר מסחר בפרויקט היוקרתי

רמי לוי בשותפות עם חברת האוטובוסים דן זכו בהתמחרות על מתחם הולילנד של חברת דן - כך נודע ל"גלובס". היקף העסקה 145.5 מיליון שקל והתמורה ממכירת הדירות נעה בין 400 ל-600 מיליון שקל.

הקרקע של נידר, בשטח של 9 דונם, מיועדת לבניית 265 יחידות דיור וכ-1,600 מ"ר מסחר בפרויקט היוקרתי. מכירת הדירות צפויה להניב הכנסות של 400-600 מיליון שקל. את ההצעה הגיש רמי לוי בשותפות שווה עם נהור, חברה בת של חברת האוטובוסים דן, המיוצגת על ידי עו"ד יעל זפיר אביגדור.

פרשקובסקי הודיעו הבוקר שלא ישפרו את הצעתם (כפי שאיפשר להם בית המשפט בדיון האחרון) ולא יוסיפו מזומנים לפירעון החוב לבנק לאומי, ומכאן שהצעת רמי לוי ונהור, חברה בת של חברת דן היא ההצעה שאושרה על-ידי בית המשפט מאוחר יותר היום (ד').

מכירת המתחם נעשתה בהתאם לקו שהובילו כונס הנכסים עו"ד עופר שפירא ובנק לאומי - לבצע עסקה במזומן. על פי המתווה הנוכחי הנכס יימכר במזומן תוך כיסוי מלא של החוב לבנק שהוא הנושה המובטח עם חוב של 128 מיליון שקל.

נאמני נידר, עורכי הדין אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר וקובי אמסטר, מסרו כי "למרות כל הקשיים הניכרים שהיו בדרך, הצלחנו להביא לנושים הלא מובטחים ולמחזיקי איגרות החוב עסקה מצוינת שתניב תמורות מהנכס המרכזי, על אף היותו משועבד לבנק בחוב משמעותי". התוספת המשמעותית לקופת הנאמנים תאפשר גיבוש הסדר נושים מעבר לכספים המובטחים לבנק לאומי.

עו"ד דנית רימון ממשרד ליפא מאיר: "לאחר מסע ארוך וניסיונות ממושכים למכור את הנכס בהולילנד ולהוביל הליך התמחרות בין כ-15 מתעניינים שונים, הצליחו הנאמנים להניח בפני ביהמ"ש הצעה של קבוצת נהור-רמי לוי במזומן על סך 145.5 מיליון שקל. מדובר בהישג מרשים נוכח העובדה שרק לפני כחודשיים ימים הגיש בנק לאומי בקשה לאישור המכר (באמצעות כונס מטעמו) על סך 130 מיליון שקל בלבד".