אל-ג'זירה תשדר בתלת-מימד את משחקי מונדיאל 2010

מנכ"ל ערוץ הספורט של אל-ג'זירה: "המהפכה הטכנולוגית תאפשר לצופים להרגיש שהם רואים את המשחקים מהמגרשים בדרום-אפריקה" ■ הצפייה תהיה כרוכה בתשלום סמלי ■ סוני משיקה בדובאי קו מוצרי תלת-מימד

רשת השידור אל-ג'זירה הודיעה אתמול (ג') כי תשדר את משחקי מונדיאל 2010 בתלת-מימד.

מנכ"ל ערוץ הספורט של אל-ג'זירה, נאסר אל ח'ליפי, אמר כי הערוץ יפעל בשיתוף ובתיאום עם התאחדות הפדרציה הבינלאומית לכדורגל, פיפ"א, כדי לשדר את משחקי גביע העולם בכדורגל האמור להתקיים בדרום-אפריקה בקיץ הקרוב בטכנולוגיית תלת-מימד המתקדמת.

"המהפכה הטכנולוגית של התלת-מימד תאפשר לצופים להרגיש שהם רואים את המשחקים ממגרשי המונדיאל בדרום-אפריקה", הבטיח אל ח'ליפי. "חוויה זו תהיה יוצאת מן הכלל, ואנו מבטיחים לצופים שלנו הפתעות רבות במהלך המשחקים", הוסיף.

אל ח'ליפי אמר עוד כי הצפייה תהיה כרוכה בתשלום, אך המחיר יהיה סמלי.

לאחר הכרזה זו, הודיעה היום (ד') חברת סוני במסיבת עיתונאים בדובאי על השקת קו מוצרי התלת-מימד שלה, הכוללים מכשירי טלוויזיה, פלייסטיישן ומצלמות דיגיטליות.

המנהל הכללי של מוצרי התלת-מימד בסוני יפן מסר: "אנו מציגים לכם לראשונה את המוצרים המתקדמים ביותר של טכנולוגית התלת-מימד. סוני מייחסת חשיבות אסטרטגית רבה למוצרים אלה, מאחר שאנו מחוייבים להוביל ענף מוצרי התלת-מימד בטכנולוגיות הכי מתקדמות".

בתשובה לשאלת אחד העיתונאים על תזמון ההשקה ביחד עם הודעת אל-ג'זירה לשדר משחקי המונדיאל בתלת-מימד, אמר הבכיר מסוני: "זה לגמרי צירוף מקרים".