חברת אל-על העלתה לראשונה בלוג באתר האינטרנט שלה. מדובר במהלך ראשון במסגרת שיתוף-פעולה מערכתי-תוכני ראשון מסוגו בין אתר אל-על לאתר Mako של זכיינית ערוץ 2 קשת.
הבלוג המדובר הוא של הזמרת רוני דלומי, המדווחת ממסע הפקת "כוכב נולד" לברזיל.
אל-על היא אחת מנותנות החסות המרכזיות לעונה השמינית של "כוכב נולד". במסגרת זו יצאה דלומי לברזיל יחד עם צביקה הדר ושופטי התוכנית.
החל מחודש מארס יזכו נוסעי אל-על בטיסות לכל היעדים להצצה ראשונית לפרק של "כוכב נולד" שצולם בברזיל טרום שידורו על מסך קשת.
כמו כן, במסגרת שיתוף-הפעולה יוענק לזוכה בעונה החדשה של "כוכב נולד" פרס מאל-על - טיול לדרום אמריקה.
אתר האינטרנט של אל-על הוא אתר המכירות מקוונות הגדול בארץ, עם כמיליון וחצי גולשים ייחודיים מהארץ ומהעולם. האתר כולל מערכות מכירה של שירותי אל-על השונים.
אתר Mako הוא האתר הישראלי השלישי מבחינת שיעורי החשיפה על-פי סקר TIM. בדירוג לחודש ינואר 2010 שהתפרסם בשבוע שעבר רשם האתר זינוק בשיעור החשיפה השבועית, מ-32.5% בדצמבר ל-40.8% בינואר - עלייה של 25%.
אייל שביט, ראש אגף השיווק באל-על, אמר כי "שיתוף-הפעולה בין אתר אל-על לבין Mako משלב שני מותגי תוכן חזקים בתחומי הבידור והמסחר האלקטרוני. אל-על רואה חשיבות רבה בשיתוף-הפעולה עם 'כוכב נולד' ו-Mako כבר בשלבים הראשוניים של העונה החדשה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.