G סינמה סיטי בראשל"צ יניב לגזית ישראל 35 מיליון שקל בשנה

רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית ישראל: "יש כאן כבר 3 סופרמרקטים, ולכן יכולנו להשתחרר ולעשות פרויקט שהוא כולו מרכז בילוי, מסעדות וקולנועים. אין לנו ספק שנהפוך למרכז הבילוי של כל האזור של של ראשון-לציון, חולון ובת-ים"

G סינמה סיטי צפוי להניב הכנסות של 35 מיליון שקל בשנה לגזית ישראל - כך אמר הבוקר (א') מנכ"ל גזית ישראל, רונן אשכנזי, במסיבת עיתונאים שכינסה החברה לקראת פתיחת המרכז בראשון-לציון הצפויה בעוד כחודש.

סך ההשקעה במרכז הסתכמה ב-350 מיליון שקל, מתוכם 250 מיליון שקל הושקעו על-ידי גזית גלוב ישראל ו-100 מיליון שקל הושקעו על-ידי חברת ניאו לינאו סינמה, שגם תפעיל את אולמות הקולנוע במתחם. ההערכה היא כי המרכז יניב רווח תפעולי (NOI) של 28 מיליון שקל בשנה, שיעור של 80% מההכנסות הצפויות, וזאת בדומה למתחמים דומים אחרים.

גזית ישראל היא חלק מקבוצת גזית גלוב .

קילומטר של מסחר

G סינמה סיטי נבנה בצמוד למרכזים המסחריים G1 ו-G2 של החברה, סמוך לשדרות משה דיין בראשון-לציון. כך, יחד עם מתחם הסינמה סיטי מחזיקה גזית גלוב ישראל על ציר זה שטחי מסחר באורך של קילומטר, שלדברי אשכנזי לא קיימים באף מרכז עיר בישראל.

הקומפלקס משתרע על שטח של 30 דונם הכוללים שטח מסחרי של 27,000 מ"ר. הקומפלקס כולל 26 אולמות קולנוע במפלס נפרד שיופעלו על-ידי חברת ניאו לינאו סינמה, 23 בתי-קפה, ברים, מסעדות ודוכני מזון ו-38 חנויות קונספט שונות. מתוך סכום ההשקעה הכולל (350 מיליון שקל) השקיעה ניאו לינאו 100 מיליון שקל.

בין המסעדות ובתי-הקפה שיפעלו במרכז ניתן למנות את מסעדת מוזס, ג'אפניקה, ג'ירף, קפה-קפה, קפה לנדוור, ארומה והבר האירי.

כמו כן, בין החנויות שייפתחו במרכז בולטות חנות טויס אר אס, שתשתרע על 1,500 מ"ר בשתי קומות, וכן חנות אליטל, שתשתרע על 1,200 מ"ר.

"כיוון שהמרכז הוא חלק מקומפלקס גדול, יכולנו להרשות לעצמנו תמהיל מיוחד. יש כאן כבר 3 סופרמרקטים, ולכן יכולנו להשתחרר ולעשות פרויקט שהוא כולו מרכז בילוי, מסעדות וקולנועים. זה מרכז שכולו בילוי ותרבות. אין לנו ספק שעם המסה הזאת אנחנו נהפוך למרכז הבילוי של כל האזור הזה. מדובר ב-250 אלף בתי-אב של ראשון-לציון, חולון, בת-ים והסביבה", אמר אשכנזי.

בנוסף, על שטח המרכז יוקם פארק דינוזאורים. "קיבלנו זיכיון, וכל הדינוזאורים שהיו בסרט 'פארק היורה', בגודל של 10-20 מ"ר כל אחד, יורכבו בתוך תצוגה חופשית במרכז, וזו תהיה אטרקציה בפני עצמה".

קו אוטובוס

בגזית גלוב ישראל צופים כי המרכז ימשוך אליו כ-3 מיליון מבקרים בשנה - יותר ממספר המבקרים בסינמה סיטי גלילות, וזאת בשל סמיכותו לנתיבי איילון, כביש 4 וכביש 431.

"רדיוס ההשפעה של המרכז יהיה גדול. על בסיס הסקרים של הסינמה סיטי, אנחנו מצפים לאנשים גם מבאר-שבע, ירושלים ואשדוד", אומר אשכנזי.

עוד הוא מוסיף כי החברה שוקלת להפעיל קו אוטובוס, בדומה לקו האוטובוס שמפעילה החברה לרווחת באי המרכז G כפר-סבא, שיספק שירות חינם ויופעל כל 20 דקות לרווחת באי הסינמה סיטי.

על השאלה כיצד השפיע המיתון על השכרת השטחים המסחריים במתחם, השיב אשכנזי כי "השכרנו את כל המרכז לפני שהחל המיתון, והיתה לנו תוכנית עסקית, שבה עמדנו. לכן לא ניתן לומר שהמיתון השפיע על הליך השכרת השטחים. צריך גם לזכור כי מתחם של בילוי ופנאי חי טוב יותר בתקופות כאלה של האטה כלכלית".

* הכנסתם לאחרונה שותפים פיננסים לקניון רוטשילד ו-G כפר-סבא. האם תכניסו שותף פיננסי גם למרכז הנוכחי?

"לא מתוכנן כרגע".

* היו אליכם פניות?

"יש אלינו כל הזמן פניות, ואני גם לא בטוח שזה נכון. כרגע החלטנו להתרכז בפתיחה".