רשת
מיכל נגרין עיצובים, העבירה את
תקציב הפרסום שלה למשרד
אשכנזי-זלצמן, לאחר מכרז בו השתתפו
משרדי פרסום נוספים.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון.
יש לציין כי נתוני יפעת אינם כוללים את פעילות הפרסום בחו"ל של המותג, אשר תהיה מעתה גם באחריות אשכנזי-זלצמן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.