לאומי קארד תאפשר רכישה באתרים של רשתות אמריקניות

שירות חדש יאפשר להזמין מוצרים מאתרים אמריקנים החסומים לכרטיסי אשראי ישראליים

חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד משיקה שירות חדש ללקוחותיה, במסגרת שיתוף-פעולה עם חברת EZBUYUS - חברה העוסקת בשילוח אווירי ללקוחות הרוכשים מוצרים בארה"ב באתרים שאינם מוכנים לשלחם מחוץ לגבולות ארה"ב.

החברה מציעה לרכוש עבור הלקוחות מוצרים בכרטיס אשראי אמריקני, במקומות בהם לא מקבלים כרטיס אשראי בינלאומי, באמצעות חיוב כרטיס האשראי של הלקוח בהתאם לנתונים שסיפק בזמן הרישום באתר EZBUYUS.

בלאומי קארד מבטיחים כי הלקוחות ייהנו ממחירים תחרותיים בהשוואה למחירם בארץ, ותינתן להם הטבה בכל הקשור לטיפול של EZBUYUS, כולל שינוע המוצר עד לביתם, שיחרורו מהמכס ולעתים אף רכישתו (במקומות הדורשים כרטיס אשראי אמריקני).

לקוח לאומי קארד אשר יירשם לשירות יקבל ללא תשלום כתובת בארה"ב למשלוח קניותיו, ויוכל באמצעותה לרכוש כל מוצר בכל אתרי המכירות האמריקניים אשר אינם שולחים מוצרים אל מחוץ לגבולות ארה"ב.

החבילה תגיע לביתו או למקום עבודתו של המזמין באמצעות שילוח אווירי, כאשר EZBUYUS ישראל מטפלת בכל נושא השחרור ועמילות המכס.

המשלוחים מבוטחים אוטומטית בשווי של 20 דולר לק"ג (לדוגמה: על חבילה במשקל מינימום 4 פאונד, שיש בה חולצה ומכנס שעלו יחד 40 דולר, הביטוח מוצע ללא תוספת תשלום). לפריטים יקרים יותר, דוגמת מחשבים ניידים, אופניים ועוד, יעמוד המחיר על דולר וחצי לכל 100 דולר שווי מוצר (וכך, למשל, ביטוח על מוצר בשווי אלף דולר יעלה 15 דולר).

ללאומי קארד יותר מ-1.6 מיליון לקוחות פרטיים, והיא משרתת למעלה מ-40 אלף בתי עסק.