חנן מור, דורון אביב ואלוביץ' פורשים מהמכרז על מגדל רמז

ההערכות כעת הן שיידרשו 280 מיליון שקל כדי לזכות במכרז על המגרש, סכום גבוה בהרבה מההערכות הקודמות, לפיהן העירייה ציפתה לקבל 150 מיליון שקל על הקרקע, בהתבסס על חוות דעת שמאי

קבוצת חנן מור תפרוש ככל הנראה ממכרז עיריית תל אביב יפו להקמת מגדל מגורים במתחם רמז ליד הגימנסיה הרצליה. ל"גלובס" נודע כי היזם מור גיבש קבוצה של שחקנים מרכזיים בתחום, לרבות קבוצת אביב של דורון אביב ודפנה הרלב, יורוקום נדל"ן של שאול אלוביץ', ויהודית וקובי ריכטר, מבעלי חברת מדינול, על מנת להתמודד במכרז, שתוצאותיו אמורות להתפרסם בימים הקרובים.

ההערכות כעת הן שיידרשו 280 מיליון שקל כדי לזכות במכרז על המגרש, סכום גבוה בהרבה מההערכות הקודמות, לפיהן העירייה ציפתה לקבל 150 מיליון שקל על הקרקע, בהתבסס על חוות דעת שמאי.

מדובר במכרז להקמת מגדל בן 30 קומות ו-108 יחידות דיור ברחוב בן שפרוט. במכרז מתמודדות גם קבוצה בראשות קנדה ישראל וקבוצה נוספת בראשות חברת "סגולה נדל"ן" בה שותפה גם אשת הפרסום יפית גרינברג, הידועה כג. יפית. החברות כבר משווקות דירות בפרויקט במחירים של 2 מיליון שקל ועד 28 מיליון שקל.

עוד נודע ל"גלובס" כי הקבוצה בראשות מור פסלה את המכרז בגלל המחיר הגבוה והעובדה שנדרש הון עצמי של 50% מגובה ההצעה על הקרקע על מנת להשתתף בו.

נוסף לכך, המכרז עלול להתבטל אם לא יתקבל אישור משר הפנים בתוך שנה, אמרו ל"גלובס" גורמים המעורבים במכרז. זוהי סיבה נוספת בגללה הקבוצה של מור פסלה את המכרז בנימוקים של סיכון גבוה מאוד, אומרים הגורמים. חנן מור סירב להגיב לידיעה.