רותי רודנר מצטרפת למשרד הפרסום גיתם BBDO

רודנר מצטרפת למשרד כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט ■ רודנר תחליף את אימי עירון, שכיהנה בתפקידים שונים במשרד ב-5 השנים האחרונות, בהם גם סמנכ"לית תוכן אינטרנט

רותי רודנר מצטרפת למשרד הפרסום גיתם BBDO כאחראית פיתוח תוכן בתחום האינטרנט. רודנר תחליף את אימי עירון, שכיהנה בתפקידים שונים במשרד ב-5 השנים האחרונות, בהם גם סמנכ"לית תוכן אינטרנט.

רודנר הייתה בעברה סמנכ"לית התוכן בנענע10 והייתה האחראית על הסינרגיה בין ערוץ 10 ואתר האינטרנט, ומנהלת פיתוח של "קשת", כאשר בין תוכניות הטלוויזיה שניהלה היו גם "מה זה השטויות האלה", "אמא מחליפה", "סופר נני", "הבולדוזר", ועוד.

רודנר אמרה בתגובה: "אני שמחה להצטרף לגיתם ולהמשיך את המסע שלי בתחום התקשורת, שהתחיל בעיתונות כתובה, עבר לטלוויזיה, והתרחב לאינטרנט. גיתם מציבה לעצמה אתגר חדשני, שאני שמחה להצטרף ולתרום להצלחתו. זוהי שנה של הגשמת חלומות מבחינתי, עם כתיבת הסדרות שפיתחתי לערוץ 2, והאפשרות ליצור מודל של תוכן חדש באינטרנט יחד עם גיתם".

מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם, הוסיפה: "תחום התוכן באינטרנט הוא הדבר הבא בתחום הפרסום, אני מאמינה , שכחברה שחרתה על דגלה להוביל את ענף הפרסום, חדשנות הינה ערך עליון מבחינתנו ולתוכן באינטרנט יש משמעות כבירה. רותי היא אחת מנשות התוכן הטובות והמוכשרות בענף , אני שמחה שהיא מצטרפת לצוות המוביל שלנו. ואני בטוחה שעם ניסיונה העשיר תצעיד אותנו לגבהים חדשים".

עירון הוסיפה כי "אני מסיימת חמש שנים נפלאות בגיתם של רעיונות שהתגשמו, מיקס נהדר בין אסטרטגיה ,קריאייטיב ודיגיטל והרבה אנשים שנשארים חברים לדרך. אני יוצאת לדרך חדשה ועצמאית בליווי צמוד, תמיכה אמיתית ופירגון שלא יתוארו, מצד מיכל המאירי ומודי כידון שאפשרו לי לצמוח לכיוונים חדשים בתוך גיתם".