גילת לוויינים תספק מערכת תקשורת ללקוח בברזיל ב-4-5 מ' ד'

החברה לא פרסמה את היקף העסקה, אך בשוק מעריכים כי מדובר ב-4-5 מ' ד' ■ גילת תספק לרשות לשמירה ופיתוח של אזור האמזונס בברזיל רשת תקשורת SkyEdge II הכוללת כ-1,000 מערכות VSAT

עסקת נוספת לגילת לוויינים בדרום אמריקה: החברה, המייצרת מערכות תקשורת מבוססות לוויין, תספק לרשות לשמירה ופיתוח של אזור האמזונס בברזיל רשת תקשורת SkyEdge II הכוללת כ-1,000 מערכות VSAT. היקף העסקה מוערך ב-4-5 מיליון דולר. הרשות לשמירה ופיתוח של אזור האמזונס האחראית על מיפוי אזור יערות סבוך זה בברזיל, על העברת נתוני מדידה שונים והיא גם מספקת תחזיות מזג אוויר.

גילת פעילה בשלוש חטיבות - Spacenet Rural במדינות אמריקה הלטינית, ספייסנט בארה"ב, ו-GNS, חטיבת הציוד. מניות החברה נסחרות בת"א ובוול סטריט לפי שווי של כ-210 מיליון דולר.

הרשת החדשה שתקים גילת תפתח את שירותי התקשורת באזור ותאפשר לרשות הברזילאית להפיץ מידע חיוני למדינות, ערים ומוסדות שונים הנמצאים באזור. מערכת ה-SkyEdge II של גילת מאפשרת תקשורת מהירה לצרכי העברת קבצים ושירותי קול למערכת הטלפוניה ובאיכות גבוהה.

כאמור, עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות עליהן חתמה החברה בתקופה האחרונה בדרום אמריקה. לפני שבועיים היא חתמה על חוזה עם ICE בקוסטה ריקה, לקוחה ותיקה של גילת, לאספקת כ-1,000 לווייני VSAT. בחודש שעבר היא דיווחה על חוזה המשך עם ממשלת קולומביה ב-12 מיליון דולר וגם על חוזה עם חברת הקוסמטיקה רג'יס.