חיסול אל-מבחוח: דובאי פרסמה תמונות של 15 חשודים נוספים

בדובאי מדווחים כי הצליחו לעלות על עקבות החשודים החדשים בזכות שימוש בכרטיסי אשראי שהונפקו באותו הבנק ■ 3 מחברי החולייה השתמשו בדרכון אירי, 3 בדרכון אוסטרלי ו-6 נוספים בעלי דרכון בריטי

פרשת חיסולו של מחמוד אל-מבחוח ממשיכה להסתעף: משטרת דובאי פרסמה היום (ד') את שמותיהם ותמונותיהם של 15 חברי חוליה נוספים שהיו מעורבים בהתנקשות ברב המרצחים. 5 מהן נשים.

בדובאי מדווחים כי הצליחו לעלות על עקבותיהם של החשודים החדשים בזכות שימוש בכרטיסי אשראי שהונפקו באותו הבנק. עוד נמסר כי 3 מחברי החולייה, שמנתה 26 בני אדם, השתמשו בדרכון אירי, 3 בדרכון אוסטרלי ו-6 נוספים היו בעלי דרכון בריטי.

"צפיתם ביותר מדי סרטי ג'יימס בונד"

שלשום דיווח משרד החוץ הבריטי כי מצא שני דרכונים מזויפים נוספים שקשורים לפרשת החיסול. בכך עולה מספרם של הדרכונים המזויפים בהם השתמשו מחסליו של מבחוח לשמונה. זאת, במקביל לפגישתו של שר החוץ אביגדור ליברמן עם עמיתו הבריטי דיוויד מיליבנד, בכינוס שרי החוץ של האיחוד האירופי בבריסל.

במהלך הפגישה נדרש ליברמן לתת הבהרות באשר לשימוש שעשתה לכאורה חוליית החיסול בדובאי בדרכונים מזוייפים של שתי המדינות. הפגישה התקיימה בדלתיים סגורות. "ראיתם יותר מדי סרטי ג'יימס בונד", אמר ליברמן במהלך הכינוס עם שרי החוץ, והכחיש כל מעורבות של ישראל בחיסולו של מבחוח.

צפו בתמונות חדשות של מחסלי מבחוח באתר חדשות ערוץ 2