יורקוויל מאמינה בישראל: תשקיע במובייל מקס ובביונדווקס

מובייל מקס טכנולוגיות הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות עם יורקוויל לפיו הקרן תשקיע בחברה עד 5 מיליון דולר ■ ביונדווקס הודיעה על חתימת מזכר הבנות עם הקרן לפיו יוענק לחברה קו אשראי בהיקף של עד 7 מיליון דולר

קרן ההשקעות האמריקנית יורקוויל מעמיקה הנכוחות שלה בישראל ומשקיעה 13 מיליון דולר במובייל מקס וביונדווקס, כך עולה מההודעות שהוציאו היום (ה') שתי החברות.

מובייל מקס טכנולוגיות , המפתחת פתרון של "תקשורת מאוחדת" לטלפונים סלולריים, הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות עם יורקוויל לפיו הקרן תשקיע בחברה עד 5 מיליון דולר.

ההשקעה תתבצע מול קרן השקעות האמריקנית YA Global, המנוהלת על ידי קרן יורקוויל, במתכונת SEDA. לפיה, לפי דרישת מובייל מקס לכסף, תשקיע יורקוויל את הסכום במנות, וזאת, למשך תקופה של 4 שנים. בכל השקעה, יונפקו ליורקוויל מניות מובייל מקס לפי מחיר המניה בשוק.

ביונדווקס , המפתחת חיסון אוניברסאלי לשפעת, גם כן הודיעה היום על חתימת מזכר הבנות עם יורקוויל במסגרתו תעניק הקרן קו אשראי לחברה בהיקף של עד 7 מיליון דולר. ההשקעה תתבצע במתכונת של הסכם מסגרת SEDA.

על פי מזכר ההבנות, תוכל ביונדווקס למשוך כספים מיורקוויל במספר שלבים על פני תקופה של שלוש שנים. סכום ההשקעה בכל דרישה לכסף לא יעלה על סך של 250,000 דולר ובתמורה תקצה ביונדווקס מניות חדשות לקרן יורקוויל בכפוף לזכותה של ביונדווקס לקביעת מחיר מינימום לכל דרישת השקעה, אשר מתחתיו לא יוקצו מניות לקרן יורקוויל.

מחיר המניה בכל הקצאה ייקבע על בסיס המחיר הנמוך מבין הממוצע המשוקלל של מחיר מניית החברה בכל אחד מחמשת ימי המסחר שלאחר מסירת דרישת ההשקעה, בניכוי הנחה מקסימלית של 3%.

נזכיר כי יורקוויל השקיעה עד כה 18 מיליון דולר בטאואר מתוך סך השקעה של 25 מיליון דולר שהתחייבה, וכמו כן היא משקיעה בפאנגאיה נדל"ן ובריינסוויי.

הקרן הוקמה בשנת 2001, היא מעסיקה כ-50 עובדים ומנהלת נכסים בהיקף של כמיליארד דולר. הקרן ומתמחה במימון והשקעה בחברות ציבוריות ברחבי העולם בעלות פוטנציאל צמיחה מהיר במגוון תחומים, ובהם נדל"ן, אנרגיה, בריאות, מדיה, טכנולוגיה ועוד.