יעקב נאמן: "יש חובה לענישה חמורה של כל הפוגע במערכת המשפט"

שר המשפטים בראיון לגלי צה"ל: "מדובר בפגיעה בזדון - זריקת נעליים, הצתת רכבים, לקרוא לשופטים חמורים. זו לא פגיעה סתם אלא פגיעה באושיות מדינת ישראל"

"אם פרקליט במחוז ירושלים מדבר ככה על השופטים, מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעצור את ה'צונאמי' הזה? יש פה זלזול במערכת המשפט. אם פרקליט בכיר אומר את זה, מה יגידו האנשים הפשוטים?" - כך אמר הבוקר (א') שר המשפטים, יעקב נאמן, בראיון לגלי צה"ל.

נאמן התייחס בין היתר לכתובות שרוססו הלילה על מכוניתה של שופטת בית משפט השלום בירושלים, אנה שניידר. בכתובות שרוססו על מכוניתה נכתב: "את וביניש = רצח".

"השר פרידמן, קודמי, ביקר את מערכת המשפט מתוקף תפקידו. הפעם מדובר בפגיעה בזדון - זריקת נעליים, הצתת רכבים, לקרוא לשופטים 'חמורים'. יש חובה לענישה חמורה ביותר. מדינת ישראל לא תתקיים בלי מערכת משפט בלתי ניתנת לפגיעה", אמר השר.

"הפגיעה היא חמורה ביותר, וכל אזרח צריך להבין שזו לא פגיעה סתם אלא פגיעה באושיות מדינת ישראל. אני אישית מעולם לא אויימתי", הוסיף.

בנוגע לאמירתו של עו"ד אורי קורב, סגן פרקליט מחוז ירושלים, כי השופטים הם חמורים, אמר נאמן:"בנושא זה יכריע נציב שירות המדינה".