חברת נירלט השקיעה 2.5 מיליון שקל במהלך שיווקי לפסח

המהלך כולל שילוט חוצות ענק בפריסה ארצית ופעילות שיווקית ייחודית למגזר החרדי ■ כמו כן תשיק החברה מגוון מוצרים לרגל החג, ובמקביל תקיים פעילות ממוקדת בנקודות המכירה

חברת נירלט יוצאת במהלך שיווקי רחב היקף בהשקעה של 2.5 מיליון שקל לקראת חג הפסח.

המהלך כולל שילוט חוצות ענק בפריסה ארצית ופעילות שיווקית ייחודית למגזר החרדי. כמו כן תשיק החברה מגוון מוצרים לרגל החג, ובמקביל תקיים פעילות ממוקדת בנקודות המכירה.

הפעילות הפרסומית תבוצע באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.