בקשה: להמציא התראת פשיטת-רגל לדודי אפל בגין חוב שכר-טרחה

הבקשה הוגשה ע"י משרד עוה"ד גולדפרב-לוי-ערן-מאירי-צפריר בטענה כי אפל חייב למשרד 1.5 מיליון שקל בגין שירותים משפטיים שקיבל

משרד עוה"ד גולדפרב-לוי-ערן-מאירי-צפריר ושות' הגיש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה להמציא התראת פשיטת-רגל לאיש העסקים דודי אפל, בטענה לחוב של 1.5 מיליון שקל בגין שירותים משפטיים שקיבל.

המשרד מבקש להורות לאפל לשלם את החוב תוך 7 ימים, והיה ולא ייעשה כן - ייראה הדבר כמעשה פשיטת-רגל, שיוכל לשמש יסוד להגשת בקשת פשיטת-רגל נגדו.

המשרד הגיש בפברואר אשתקד תביעה נגד אפל לבית משפט השלום בתל-אביב על סך 1.5 מיליון שקל בגין החוב. בחלוף כ-4 חודשים חתמו הצדדים על הסכם פשרה, שקיבל תוקף של פסק דין, במסגרתו הודה אפל בחוב של 1.6 מיליון שקל והצהיר כי לא תהיה לו כל טענה או דרישה כלפי המשרד בנוגע לתביעה.

לפנים משורת הדין ולצורכי פשרה, נקבע בהסכם הפשרה כי אם אפל ישלם למשרד סך של 1.6 מיליון שקל לא יאוחר מיום ה-22 בפברואר השנה - כי אז ייחשב החוב כמסולק וכנפרע במלואו, ולמשרד לא יהיו תביעות וטענות נגד אפל ביחס לחוב ולפסק הדין.

כמו כן, נקבע כי על אפל לשלם למשרד את החוב בתוספת הפרשי הצמדה וריבית ממועד הגשת התביעה ובנוסף הוצאות משפט של כ-90 אלף שקל.

עתה טוען המשרד, באמצעות עו"ד ישראל שפלר, כי אפל לא שילם למשרד את המגיע לו בהתאם להסכם הפשרה, ולכן מתבקש בית המשפט להוציא כנגד אפל התראת פשיטת-רגל. (פר"ק 03/10- 965).