רביב דרוקר לעובדי ערוץ 1: לכו למאבק, כל הערוצים יהיו איתכם

דרוקר, איש ערוץ 10, אמר את הדברים בכנס חירום להצלת רשות השידור שנערך בבית סוקולוב בהשתתפות מאות עיתונאים ■ אגודת העיתונאים תחל במשמרות מחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים ביום ראשון

אגודת העיתונאים תחל במשמרות מחאה מול בית ראש הממשלה בירושלים ביום ראשון - כך הודיע היום (ג') יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, דני זקן, בכנס חירום שנערך בצהריים בבית סוקולוב בתל-אביב. זקן הכריז על הקמת מטה מאבק בהובלת אגודת העיתונאים להצלת רשות השידור.

בכנס שנועד להציל את רשות השידור בשל מצבה הקשה השתתפו מאות עיתונאים, נציגי ציבור ואנשי הארגונים האזרחיים. בין היתר נכחו בכנס ינון מגל ומירב מילר, יגאל רביד, ענת סגרגוסטי, איילה חסון, יעקב אחימאיר, רביב דרוקר, ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי, השר אבישי ברוורמן, ח"כ נחמן שי ורבים אמרים.

"אם נעשה כתבה על גז טבעי לא יאמינו לנו, לכם כן. רשות השידור היא הבית האמיתי לעיתונאים", אמר איש ערוץ 10, רביב דרוקר. דרוקר פנה לעובדי רשות השידור ואמר: "אל תקראו טוקבקים. הקייס שלכם חזק יותר מערוץ 10. תגידו לעצמכם - 'אם נמות, לפחות נלחמנו ועשינו כל מה שאפשר'. לכו למאבק, כל הערוצים יהיו איתכם".

מנכ"ל ויו"ר רשות השידור לשעבר, יצחק לבני, אמר: "באוצר הולכים לאט, ואנחנו הולכים איתם לעזאזל. האוצר מתנהל באופן שערורייתי. הגיע הזמן שהממשלה תסיר את ידה מהרשות. יש דרכים מובהקות לעשות תוכן טוב שיביא רייטינג טוב".

השר אבישי ברוורמן אמר: "היתה נכונות וסיכום בוועדת הכספים, ולמרות זאת שום דבר לא התקדם. השידור הציבורי הוא חובה, אנחנו לא רוצים ערוצים שיראו רק 'האח הגדול' ו'הישרדות'. אני לטובתכם בממשלה".