פאביו קאפלו: "הבעיה עם השחקנים היא העושר שלהם"

מאמן נבחרת אנגליה התייחס לתקריות האחרונות בהן היו מעורבים אשלי קול, וויין ברידג' וג'ון טרי: "החיים האישיים מהווים בעיה גדולה לחלק מהשחקנים, אבל הדברים האישיים שלהם פוגעים בסופו של דבר בקבוצות שלהם ובי"

פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה, התייחס אמש (ג') בפעם הראשונה לפרשיות המביכות האחרונות בהן היו מעורבים שחקני הסגל שלו, ביניהם ג'ון טרי, ווין ברידג' ואשלי קול. לטענת האיטלקי, סכומי הכסף הגבוהים אותם מרוויחים שחקני הכדורגל פוגעים בהם.

"החיים האישיים מהווים בעיה גדולה לחלק מהשחקנים, אבל הדברים האישיים שלהם פוגעים בסופו של דבר גם בקבוצות שלהם וגם בי", אמר קאפלו. "הבעיה היא תמיד אותו דבר - שחקנים צעירים ועשירים. זה לא קורה רק באנגליה - גם בספרד, גרמניה, איטליה, וכל מקום שבו הכדורגל חשוב. השחקנים צריכים להבין שהם דמויות ציבוריות שמהוות דוגמה. לכן הם צריכים לעשות הקרבות בחיים האישיים שלהם".

כזכור, וויין ברידג', מגן מנצ'סטר סיטי, החליט לפרוש מנבחרת אנגליה בעקבות הרומן בין חברו לנבחרת, ג'ון טרי, לבין בת זוגתו. בעקבות התקרית, החליט קאפלו לשלול מטרי, בלם צ'לסי, את סרט הקפטן של הנבחרת. טרי הוא המרוויח הגדול ביותר בסגל הנבחרת, עם שכר של 160 אלף ליש"ט בשבוע. גם אשלי קול, מגן צ'לסי, היה מעורב לאחרונה בשערוריה, לאחר שנחשף כי ניהל רומן מחוץ לנישואים שלו.

אגב, פאביו קאפלו בעצמו נחשב לאחד מהמאמנים העשירים בכדורגל: שכרו בנבחרת אנגליה נאמד ב-8.8 מיליון אירו בעונה.