שיאן שכר חדש: לשלמה רודב עלות שכר חודשית של 978 אלף שקל

עלות שכרו השנתית של יו"ר בזק עמדה על 11.7 מיליון שקל וכללה מענק של 3.4 מיליון שקל ■ שווי המענקים ל-5 בכירי החברה - 9.8 מיליון שקל

חודש מארס עושה את צעדיו הראשונים, רק כמה עשרות דו"חות פורסמו עד היום, אך כפי שזה נראה כרגע - יש שיאן שכר שיחזיק מעמד במקום הראשון לפחות למשך שבוע ימים, והוא שלמה רודב, יו"ר בזק .

בזק, נזכיר, התייעלה בשנה האחרונה והשיפור בנתוניה הכספיים נתן אותותיו במחיר המניה שעלתה בשנתיים האחרונות בשיעור של 69.6%, ובגובה המענקים שעומדת לשלם החברה לבכיריה בגין ביצועי 2009.

עלות שכרו של רודב עמדה על 11.7 מיליון שקל בשנה, 3.4 מיליון שקל מתוכה כמענק ואילו 5.2 מיליון שקל מתוכה כהטבה באופציות. רודב קיבל עם כניסתו לתפקיד 9 מיליון אופציות לפי מחיר מימוש של 6.4405 שקל (מתואם דיבידנדים), ומחיר המניה הנוכחי - 8.27 שקל - מגלם לחבילה הטבה של 16.4 מיליון שקל. בחלוקה חודשית מדובר על עלות שכר של 978 אלף שקל.

בזק פירטה בדו"ח נפרד את המניעים לחלוקת המענקים (שעדיין לא שולמו בפועל), אך מבחינת הדח"צ יצחק אידלמן מדובר היה בסכומים גבוהים מדי.

אידלמן התנגד לחלוקת המענקים למנכ"ל, אבי גבאי, ולמנכ"ל פלאפון, גיל שרון, בטענה כי "צריך להעניק מענקים לפי הנוסחה שנקבעה מראש, ולפיה אף אחד מהשניים לא הגיע למענק המקסימלי, ולכן לא צריך להעניק להם מענק חריג".

אידלמן, נזכיר, שימש בעבר כמנהל חטיבת הכספים של זכיינית הסלולר סלקום, וכמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הכספים של חברת נס טכנולוגיות. כדח"צ בבזק הוא מכהן מזה כשנתיים.

כך או אחרת, עלות שכרו החודשית של גבאי עמדה על 742 אלף שקל בחודש ומיקמה אותו במקום השני בדירוג "ליגת העל".

עלות שכרו של שרון עמדה על 737 אלף שקל בחודש, וסך עלות שכרם של חמשת בכירי החברה עמד על 40.9 מיליון שקל.