פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

מכבי שירותי בריאות מגבירה את הווליום הפרסומי וקופצת למקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית

חברת פרטנר העלתה קמפיין שמציג את האינטרנט ביתי, חבילת גלישה לסלולר וחבילת גלישה למחשב הנייד, שמציב אותה השבוע במקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים. הסרטון של פרטנר על ה"טריפל אינטרנט", באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, הוא מושקע ומעוצב ואף חריג באורכו: 63 שניות. הפרסומת נועדה למצב את פרטנר כחברת תקשורת לכל דבר ולהגדיל את הכנסותיה משירותים נוספים.

מועד המעבר הקרוב בקופות-החולים מסתיים אוטוטו, ומכבי שירותי בריאות עולה לאוויר בווליום פרסומי גבוה ומתמקמת השבוע במקום השני בטבלה, עם קמפיין באמצעות יהושע TBWA ויורו תל-אביב (באינטרנט). מכבי מבליטה מאוד בפרסומת את מיצובה כמרכז רפואה מתקדם וטכנולוגי, ולצורך כך משיקה שפה תקשורתית חדשה עם דמות המגלמת את ה"עבר" ודמות המגלמת את ה"עתיד". שתי הדמויות הללו מופיעות בסיטואציות קומיות (בדומה לקמפיין המיתולוגי של PC ו-MAC), המבוססות על הניגודים בין ישן לחדש ומתקדם.

013 נטוויז'ן ממוקמת השבוע במקום השלישי עם הצעה מפתה: הצטרף/שדרג לחבילות האינטרנט המהיר שבמבצע - ודבר שנה חינם בטלפון הביתי. הפרסומת היא מבית גיתם BBDO, שאחראי גם על האינטראקטיב של הקמפיין.

במקום הרביעי מתמקם, באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי, אתר b144 של בזק. השירות הטלפוני הוותיק הפך לאתר אינטרנט מושקע המתחרה בדפי זהב, תחת הסלוגן "כל העסקים באתר אחד".

את החמישייה המאוד תקשורתית השבוע סוגרת פלאפון המוצאת סיבה למסיבה, וממשיכה לבלוט עוד שבוע עם חגיגות השנה להקמת רשת ה-GSM שלה, עם קמפיין באמצעות באומן-בר-ריבנאי תחת הסיסמה: "איזה כיף לחגוג בגדול", 1+1 מתנה על מגוון מכשירים מתקדמים.

המותגים המושקעים

1. פרטנר - 1,524,310 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

2. מכבי שירותי בריאות - 1,521,298 שקל - באמצעות יהושע TBWA

3. 013 נטוויז'ן - 1,362,835 שקל - באמצעות גיתם BBDO

4. אתר b144 של בזק - 1,183,762 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי & ורשבסקי

5. פלאפון - 1,126,861 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 6/2/10-4/3/10, במחירים ריאליים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.