b144

בזק
אתר המודיעין הטלפוני של חברת התקשורת בזק בע"מ המאפשר לאתר מספרי טלפון של אנשים פרטיים מכל מפעילי התקשורת הקווית והניידת ושל 300,000 בעלי עסקים בישראל וכן למצוא כתובות על גבי מפה גיאוגרפית.

כתבות אחרונות

 
לנטר בזמן אמת קמפיינים פרסומיים באמצעות בינה מלאכותית / צילום: Shutterstock, GO Digital Marketing

גם המספרות והמעדניות יכולות: איך מסייעת בינה מלאכותית בניהול תקציבי פרסום לעסקים קטנים?

את העבודה של מנהלי הקמפיינים הדיגיטליים מחליפה כיום הטכנולוגיה • אם בעבר נדרש תקציב גבוה עבור הפעילות, כיום גם בעלי עסקים קטנים יכולים להגיע לקהל היעד המבוקש באמצעות פילוח מדוייק, מבוסס למידת מכונה

נתן סטולרו 01.07.2021
לוגו בזק / צילום: תקשורת תאגידית בזק

בזק תפצה ב-1.6 מיליון שקל עסקים שפורסמו במדריך 144B

זאת במסגרת הסכם פשרה בתביעה ייצוגית • בתביעה נטען כי בזק הפעילה שירות פרסום לבתי עסק באמצעות כרטיס עסק והציגה ללקוחות - באמצעות נציגיה הטלפוניים - מצג מטעה, שלפיו הם ישלמו רק עבור שיחות שיקבלו כתוצאה מהפרסום

ניצן שפיר 21.04.2021
בזק לוגו

אושר ניהול ייצוגית בהיקף 61 מיליון שקל נגד בזק בגין שירות 144

לטענת התובעים, בזק הטעתה את ציבור הפונים לשירותי מודיעין 144 ולא גילתה להם כי שירות "השלמת שיחה" המוצע לפונה במהלך השיחה כרוך בתשלום, וכן לא גילתה להם את מחיר השירות 

שירות גלובס 17.01.2016

בעלי המקצוע הכי מבוקשים באתר b144: עורכי דין

למקום השני הגיעו המוסכניקים, ולמקום השלישי מעצבי שיער; רופאי שיניים התייצבו במקום הרביעי, והשיפוצניקים סגרו את החמישייה הראשונה

רועי גולדנברג 23.12.2013

בקשה לייצוגית בהיקף 61 מיליון שקל נגד בזק בגין שירות 144

לטענת התובעים, כאשר לוחצים על כוכבית על מנת לחייג אוטומטית למספר שניתן בשירות 144, הצרכן משלם סכום אשר לא נמסר לו

נדב נוימן 16.09.2013

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל

נתי יעקובי 04.06.2012

מרים פיירברג פנתה לשאול אלוביץ' - ופרסומת ל-144 שונתה

יו"ר בזק נענה לדרישת ראש עיריית נתניה להסיר את שם העיר מתשדיר שהציג לדעתה את נתניה באור שלילי ■ בתשדיר נראים אנשים עם חזות עבריינית עומדים ברחוב, כשעובר אורח פונה אליהם וקובע שהם יודעים היכן מוצאים עו"ד פלילי

לי-אור אברבך 31.05.2012

B144 של בזק - המותג הכי מושקע השבוע עם כ-1.4 מיליון שקל

להבדיל מחברות הסלולר שמורידות הילוך, בזק ממשיכה להפגין עוצמה פרסומית

נתי יעקובי 13.11.2011

סקר TIM: מסימני החופש הגדול - פייסבוק ויו-טיוב מתחזקים

‎‎מסקר ‏TIM לחודש יולי עולה כי נרשמה עלייה חדה לאתרים שמאנדקסים בעלי מקצוע - ‏b144‎‏ ודפי זהב‏ ■ גוגל ממשיך להוביל בפער ניכר את רשימת האתרים עם שיעור חשיפה של 91.9%

‎‎רועי גולדנברג‏ 10.08.2011

בזק משדרגת את b144: משיקה מנוע חיפוש גם בפייסבוק

מנוע החיפוש המשודרג בגירסת הפייסבוק מאפשר לקבל נתונים רלבנטיים יותר עפ"י מידע שמבוסס על פרופיל הגולשים ברשת - כמו מיקום גיאוגרפי או עסקים בתחומי העניין שלהם

רועי גולדנברג וגד פרץ 21.06.2011

גם השבוע: גינדי ת"א הוא המותג המושקע ביותר עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות

נתי יעקובי 18.10.2010

אתר b144 של בזק ייצר 22 מיליון שקל הכנסות ב-2009

רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: היעד הוא להמשיך ולהוביל את תחום החיפוש הקטגוריאלי, לצד הובלת החיפוש גם בסלולר ■ בזק חשפה היום אפליקציית 144 למכשירי סלולר התומכים ברוב מערכות ההפעלה

גד פרץ 28.04.2010

סקר TIM לחודש מארס: גוגל ופייסבוק בראש הדירוג

וואלה ו-ynet ממשיכים להיות צמודים, ואתר YouTube סוגר את החמישייה הפותחת

שירות גלובס 13.04.2010

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

מכבי שירותי בריאות מגבירה את הווליום הפרסומי וקופצת למקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית

נתי יעקובי 07.03.2010

ערעור המונופול: כחלון שוקל מודיעין חלופי ל-144 של בזק

משרד התקשורת הודיע כי הוא בוחן פתיחת שירות "מודיעין לבירור מספרי טלפון" ■ מעוניין לבחון את הצורך והמתכונת לפתיחת השירות החדש לתחרות - ומבקש לקבל את עמדת הציבור בסוגיה

יוסי ניסן 20.12.2009

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2