2,500 מועמדים פנו לשרת ביחידה למאבק בפשיעה המאורגנת

ליחידה החדשה של רשות המסים הוקצו כ-40 מקומות בלבד ■ 700 מועמדים מתוכם עברו את הסינון הראשוני ונמצאו מתאימים להמשך הליכי המיון

2,500 מועמדים פנו לשרת ביחידה החדשה למאבק בפשיעה המאורגנת ברשות המסים. 700 מועמדים מתוכם עברו את הסינון הראשוני ונמצאו מתאימים להמשך הליכי המיון.

מועמדים אלה מתמודדים על כ-40 מקומות. ההערכה היא כי המיון יסתיים בתוך מספר שבועות, ובסיום הבחירה ייצאו המועמדים לתקופת הכשרה והתמחות.

אתמול (א') התקיים כנס בהשתתפותם של המועמדים, בו קיבלו המועמדים הסברים על יעדי היחידה, מהותה ואופי העבודה המתוכננת. הנושא הוצג בידי סמנכ"ל בכיר לחקירות, אבי ארדיטי, וראש היחידה, אהרון עוז.

מנהל רשות המסים יהודה נסרדישי הורה לקיים הליך מהיר לגיוס העובדים. בהתאם לאישור מיוחד שניתן על-ידי הממשלה, גיוס החוקרים שישרתו ביחידה ייעשה בפטור מחובת מכרז.

היחידה הארצית למאבק בפשיעה המאורגנת תתמחה בפעילות מודיעינית וחקירתית בתחום עבירות המס המבוצעות בזיקה לפעילות של פשיעה חמורה ובמסגרת פעילותם של ארגוני הפשיעה, לרבות מתן סיוע לזיהוי ואיתור רכוש שבשליטת אותם גורמים עבריינים לשם חילוטו.

היחידה תפעל תוך שיתוף-פעולה מלא עם גורמי האכיפה האחרים ובעיקר משטרת ישראל, ותתמקד בטיפול בתיקי פשיעה מאורגנת כפי שיוגדרו על-ידי צוות התוויית המדיניות המשותף לרשויות האכיפה.