71 אלף שקל לתובע שלא קיבל כרטיסים למשחק כדורגל ביוון

התובע רכש באתר טיקט-שופ כרטיסים עבורו ועבור בנו לגמר ליגת האלופות בכדורגל שנערך באתונה במאי 2007 במחיר 1,120 אירו לכרטיס - אלא שאלה לא נמסרו לו כמובטח, והוא נאלץ לצפות במשחק במסך מחוץ למגרש

בית משפט השלום בכפר-סבא פסק לתובע שרכש כרטיסים למשחק כדורגל ביוון, ולא קיבל אותם, פיצויים בסך 71,000 שקל - מתוכם 6,000 שקל הוגדרו כפיצויים ישירים ו-65,000 שקל עבור עוגמת-הנפש, כ"קו מנחה ולא על דרך פיצויים לדוגמה".

התובע רכש באתר טיקט-שופ, המתמחה במכירת כרטיסים לאירועי ספורט, כרטיסים לגמר ליגת האלופות בכדורגל עבורו ועבור בנו. מדובר במשחק בין ליברפול ומילאן שנערך במאי 2007 באתונה.

את רכישת הכרטיסים, בסך של 1,120 אירו לכל כרטיס, ביצע התובע כעסקה טלפונית עם אדם ששמו יצחק מור.

האב ובנו נסעו ליוון, וכרטיסי המשחק אמורים היו להימסר להם בבית-מלון תחת הצגת שובר הזמנה, אלא שהם לא קיבלו אותם. הם מצאו עצמם מחוץ לאצטדיון, צופים במשחק במסך ענק שהוצב מחוץ למגרש.

את הפיצוי, כך קבע השופט דוד גדול, ישלם הנתבע שמכר את הכרטיסים, למרות שטען כי הכרטיסים האמורים אכן חיכו לקונים בבית-המלון - טענה שלא הוכחה.

המוכר טען כי התובע ובנו נכנסו למגרש כאשר רכשו כרטיסים אחרים, ומכאן שעוגמת-הנפש שלהם אינה גדולה כפי שתיארו. גם טענה זו לא התקבלה.

השופט קבע כי למרות שחברת האשראי לא העבירה את החיוב עבור הכרטיסים - המוכר ישלם פיצוי המכסה את הנסיעה ליוון, הפסד ימי עבודה ועוגמת-נפש. (ת"א 4157-07).