טאואר מזנקת ב-6%: הודיעה על שת"פ בתחום התכנון האנלוגי

סמנכ"ל טאואר: "ערכת התכנון בשיתוף עם תאגיד חברות כלי תכנון ויצרניות שבבים מובילות, מאפשרת לנו להציע גישה מואצת לטכנולוגיות שלנו וכתוצאה מכך לאפשר תכנון מוצר מהיר ויעיל"

מניית טאואר מטפסת נכון לזמן כתיבת שורות אלו בכ-6% בבורסה בת"א, לאחר שהודיעה על שיתוף-פעולה לפיתוח ערכות משולבות לתכנון אנלוגי בטכנולוגיות מתקדמות עם IPL Alliance, תאגיד הכולל את חברות כלי תכנון ויצרניות השבבים המובילות בעולם.

בעזרת התקן החדש יוכל המהנדס לפתח ערכת תכנון אחת (PDK) בלבד עבור כל טכנולוגיה, ובכך להפחית עלויות פיתוח, לקצר משמעותית את תהליך התכנון ולקבל גישה מוקדמת לתהליכי ייצור מתקדמים למתכנני השבב על מגוון רחב של כלי תכנון מתקדמים.

טאואר-ג'אז מפתחת ערכת פיתוח בין-שימושית בהתבסס על התקן של התאגיד. היתרונות של ערכת פיתוח זו כוללים ביצועים משופרים והגדלת השימוש החוזר דרך שימוש בתקן ורמת תמיכה רחבה יותר של כלי תכנון (EDA).

"יכולות התכנון שלנו מבדלות אותנו מהתעשייה ומספקות ללקוחותינו הצלחה בפעם הראשונה ובשל כך יתרון משמעותי בשוק תחרותי. הצטרפותנו לתאגיד IPL ממחישה עוד יותר את מחויבותנו לספק את יכולות התכנון הטובות בתעשייה. ערכת תכנון זו מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו גישה מואצת לטכנולוגיות שלנו בצורה נוחה וגמישה וכתוצאה מכך לאפשר תכנון מוצר מהיר ויעיל", אמר אורי גלצור, סמנכ"ל ומנהל מרכז התכנון של טאואר-ג'אז.