הגיעו לסוף? רשת בוחנת את עתיד התוכנית "שבוע סוף"

זאת בשל הרייטינג המאכזב וההשקעה הכספית הגדולה בתוכנית ■ אמש השיגה "שבוע סוף" את הרייטינג הנמוך ביותר לעונה זו - 16.9% ■ בין היתר נבחן שינוי ייסודי בפורמט, וייתכן כי התוכנית תרד מהמסך מוקדם מהמתוכנן

זכיינית ערוץ 2 רשת בוחנת את עתיד התוכנית "שבוע סוף". ל"גלובס" נודע כי בזכיינית ערוץ 2 בוחנים בין היתר עריכת שינוי ייסודי בפורמט התוכנית, וייתכן כי אף יורידו אותה מהמסך מוקדם מהמתוכנן.

המהלך המסתמן הוא לאור ההפסדים הגדולים של הזכיינית בערב השידור, העומדים על עשרות אלפי דולרים בערב. תוכנית הבידור מביאה נתוני רייטינג נמוכים משמעותית מההערכות, באופן שאינו מכסה את ההשקעה בתוכנית.

אמש (ג') השיגה התוכנית את הרייטינג הנמוך ביותר לעונה זו - 16.9%. בתוכנית עתירת הכוכבים מול המצלמה ובחדר הכותבים מושקעים מדי פרק בין 100 ל-150 אלף דולר, ועם זאת לא השיגה התוכנית ב-3 משדריה העונה יותר מ-19% צפייה. אתמול השיג גם הפרק האחרון של "הכל דבש", ששודר אחרי "שבוע סוף", רייטינג מאכזב של 11.8% בלבד.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", סביב הפורמט המחודש של התוכנית שוררת מחלוקת בין יואב גרוס, מפיק התוכנית, שאמון על פיתוחה הראשוני בעונותיה הראשונות, לבין הנהלת הזכיינית. לאחר שהוחלט לשנות לחלוטין את מבנה תוכנית הדגל למעין גירסה עברית של "סטארדיי נייט לייב" אך לשמור על השם של המותג שזכה להצלחה בשנה שעברה - ניתק גרוס כמעט לחלוטין מגע מההתנהלות בתוכנית.

את תגובת רשת לא ניתן היה להשיג.