צפו בווידיאו: מאות ישראלים צבאו על סניף H&M בעזריאלי; תינוקות שכמעט נרמסו חולצו - והאמהות חזרו לקניות

גלובס tv (עדכון) - "סינדרום איקאה" חוזר: מאות ישראלים עמדו בתור לרכישת חולצה ב-H&M ורמסו עגלות תינוקות ■ התינוקות התאוששו - והאמהות עשו את דרכן חזרה בדרך לפריט הבא ■ ב-H&M הבטיחו 200 חולצות לנכנסים הראשונים לחנות - מה שגרם לתור האינסופי בכניסה

רגע לפני פתיחת סניף H&M לראשונה לקהל, משתרך תור של מאות אנשים בכניסה לחנות בקניון עזריאלי. הקונים החלו להגיע משעה 8:00 לחנות, כדי להיות הראשונים להיכנס, למרות שהפתיחה הרשמית היא בשעה 11:00.

דקות לפני הפתיחה המתינו הקונים הנלהבים מחוץ לסניף והמתינו למנהל הסניף שיגזור את הסרט. אחרי הספירה לאחור התנפלו מאות על מדפי החנות. כתוצאה מכמות האנשים אף נרמסו שני תינוקות בעגלותיהם. עוברי אורח חילצו את עגלות התינוקות בשעה שרבים המשיכו לנהור לחנות. התינוקות התאוששו והאמהות עשו את דרכן חזרה לחנות.

השבוע ערכה הזכיינית, משפחת אנדרו, אירוע פתיחה הסגור למוזמנים בלבד שאליו הגיעו מאות אנשים שצבאו בתור ארוך על תאי ההלבשה והקופות. ההערכה כי הפדיון שנרשם בערב זה עומד על מאות אלפי שקלים.

ברשת הבטיחו 200 חולצות לנכנסים לראשונה לחנות היום והפרסום האגרסיבי עשה בהחלט את שלו. בעוד שבוע ייפתח סניף נוסף של הרשת בקניון מלחה בירושלים. הסניף במלחה יהיה מוכן לפתיחה עוד בטרם נפתח הסניף בעזריאלי אולם משיקולי באזז ופרסום, הוחלט לתת קודם את הבמה לתל אביב.


צילום: עוזי בלומר