קרן פימי משקיעה 20 מיליון דולר בחברת רביב של קיבוץ רביבים

ההשקעה תתבצע במתכונת של הלוואה ואופציות ■ רביב מייצרת ומפתחת חלקי פלסטיק בהזרקה מדויקת ומציעה פתרונות הנדסיים, משלב התכנון ועד ייצור המוצר, בעיקר עבור תעשיית הרכב העולמית

קרן פימי , בניהולו של ישי דוידי, מעמיקה את השקעותיה בתעשיה הקיבוצית. בהמשך להשקעותיה המוצלחות בתמי 4, גניגר ורבל, חתמה קרן פימי על מזכר הבנות להשקעה של 20 מיליון דולר, במתכונת של הלוואה ואופציות, בחברת רביב.

רביב נוסדה בשנת 1971 בקיבוץ רביבים שבנגב. החברה מייצרת ומפתחת חלקי פלסטיק בהזרקה מדויקת ומציעה פתרונות הנדסיים, משלב התכנון ועד ייצור המוצר, בעיקר עבור תעשיית הרכב העולמית. בשנת 2009 רכשה רביב את ארקל. ארקל מתמחה בהזרקת חומרים טרמוסטטיים ממולאים בזכוכית לייצור של חלקים מתוחכמים עבור תעשיית הרכב.

המכירות השנתיות של רביב מסתכמות בכ-70 מיליון דולר בשנה. מנכ"ל החברה הוא אודי אורנשטיין יו"ר החברה הוא שמוליק וולודינגר, שותף בכיר בקרן פימי.

קרן פימי הינה קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל (הון של 1.25 מיליארד דולר), שמתמחה בהשקעות בשני אופנים, האחד - רכישת שליטה בחברות, באמצעות השקעה בחברות רלוונטיות; והשני - השקעות פיננסיות. הקרן שותפה מלאה לתהליך השבחה ריאלי של החברות בהן השקיעה. עד כה השקיעה הקרן ב- 60 חברות, ביצעה כ- 30 מימושים והיקף עיסקאות בלמעלה ממיליארד דולר.

תחומי ההשקעה של הקרן כוללים את מרבית ענפי התעשיה, המסחר והשירותים. הקרן השלימה בסוף שנת 2007 גיוס של 500 מיליון דולר לקרן הרביעית. בין המשקיעים בקרן: משקיעים מישראל ומחו"ל הכוללים, בנקים מסחריים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ומשקיעים פרטיים. המשקיעים הישראליים בקרן כוללים את מרבית הגורמים המוסדיים בשוק.