רייטינג מאכזב של 17.5% לקדם-האירוויזיון בשידורי רשת

על-פי ההערכה בשוק, רשת השקיעה קרוב למיליון שקל במשדר - והפסידה מאות אלפי שקלים בערב זה ■ הזכיינית שילמה לערוץ 1 כ-100 אלף שקל רק עבור השימוש במותג "קדם-אירוויזיון"

נתון צפייה נמוך לתחרות קדם-האירוויזיון של זכיינית ערוץ 2 רשת: התוכנית ששודרה אמש (ב') הביאה רייטינג של 17.3% בלבד. חדשות ערוץ 2 רשמו גם כן נתון רייטינג נמוך של 17.8%.

על-פי ההערכה בשוק, רשת השקיעה קרוב למיליון שקל במשדר - והפסידה מאות אלפי שקלים בערב זה. יש לציין כי הזכיינית שילמה לערוץ 1 כ-100 אלף שקל רק עבור השימוש במותג "קדם-אירוויזיון".

מדובר במגמה מתמשכת של הפסדים של מאות אלפי שקלים מדי ערב, כאשר נקודת רייטינג בפריים-טיים של הזכיינית מתומחרת בכ-120 אלף שקל. נתון נמוך זה של המשדר בכיכובו של הראל סקעת מגיע כהמשך לנתון נמוך ביום ראשון, כאשר הזכיינית התמודדה מול הסרט על הרב איפרגן ששודר ממול בערוץ 10. המשדר בערוץ 10 הביא רייטינ של 15.8%, ואילו התוכנית המצליחה בדרך-כלל "צחוק מהעבודה" הביאה רייטינג של פחות מ-14%.

היום צפויה להיות משודרת התוכנית האחרונה של "שבוע סוף" לפני יציאתה לפגרה, במסגרתה עתידה תוכנית הדגל המושקעת של הזכיינית לעבור שינוי בפורמט שלה, לאחר 3 תוכניות נמוכות רייטינג מאז תחילת העונה.

עוד ברייטינג אמש: התוכנית "שומר מסך" של אמנון לוי בערוץ 10 הביאה רייטינג של 9.5% בפריים-טיים, ואילו תוכניתו של גיא פינס הביאה 7.2%. רצועת הלילה של 10 היתה מתונה אף היא - "היום שהיה" השיגה רייטינג של 5.1%, והתוכנית "לילה כלכלי" רשמה 5.1%.

נתונים חיוביים נרשמו אמש בערוץ 1 - משחק הכדורגל של ליגת העל הביא אתמול רייטינג של 10.7%, ואילו מהדורת "מבט" ששודרה לאחר מכן רשמה 7.6%.

מרשת נמסר: "אנחנו לא מנהלים את עניינו מעל גבי העיתון".