ניופאן משיקה בארץ קורא אלקטרוני: יאפשר הורדה של כ-2,000 ספרים

‏הקורא, שישווק ככל הנראה ע"י רשת סטימצקי, יהיה המכשיר הראשון שיכלול הסכמים נרחבים עם הוצאות הספרים הגדולות בארץ ■ בנוסף יאפשר הקורא שמיעת מוזיקה וספרים מוקלטים (Audio Books) בפורמט MP3

חברת ניופאן חשפה היום (ג') קורא ספרים אלקטרוני, שיושק בישראל בשבועות הקרובים, ויהיה המכשיר הראשון שיכלול הסכמים נרחבים עם הוצאות ספרים מהגדולות בארץ, בהן כתר, עם עובד, ידיעות ספרים, אחוזת-בית, קשת (רם אורן), עליית-הגג, מטר וטל מאי.

הקורא, ששמו טרם נחשף, כולל מסך מגע בגודל 6 אינץ', זיכרון פנימי של 1.2 ג'יגה ואפשרות להורדה של יותר מ-2,000 כותרים. בנוסף, למכשיר יש כרטיס הרחבה בנפח של עד 32 ג'יגה שניתן לקנייה בנפרד.

הורדת הספרים מחנות הספרים המקוונת למכשיר תתאפשר הן באמצעות אינטרנט אלחוטי והן באמצעות חיבור ‏USB‏. בניופאן טוענים כי חיי הסוללה של המכשיר מספיקים לקריאה רצופה במשך שעות רבות.

ניופאן קורא ספרים אלקטרוני
 ניופאן קורא ספרים אלקטרוני

בנוסף, הקורא האלקטרוני מאפשר שמיעת מוזיקה וספרים מוקלטים (‏Audio Books‏) בפורמט ‏MP3‎‏, והוא כולל גם אפשרות להגדלה והקטנה של הפונטים וקריאת קבצים אישיים בפורמט ‏PDF‏.

‏הקורא ישווק ככל הנראה על-ידי רשת סטימצקי, השותפה למהלך של הבאת המכשיר. בימים אלה החלה השקה פנימית בקרב עובדי החברות השותפות למיזם, ובהמשך תורחב המכירה לכלל הציבור.

"אנו מאמינים כי אנו נמצאים לפני מהפכה בתרבות הקריאה בישראל, ומרגישים מחוייבים וגאים לקחת חלק במיזם הראשון אשר משלב את כל מרכיבי קורא הספרים האלקטרוני ושיווקו", אמר סמנכ"ל שיווק בניופאן, צביקה שיינפלד. ‏‎‎‏