נדחתה תביעת הפועל ת"א נגד חברת היכלי הספורט, עיריית ת"א ומכבי ת"א

בתביעה שהוגשה ב-2005 דרשה הפועל ת"א כדורסל השוואת זכויות לשימוש בתאי הצפייה ובשטחי המסחר בהיכל נוקיה ■ כמו כן נקבע כי התובעים ישלמו לכל אחת מהנתבעות שכר-טרחת עו"ד בסך 18 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה היום (ג') את תביעתה של של העמותה שניהלה בעבר את הפועל תל-אביב כדורסל, בראשותו של שאול אייזנברג, כנגד חברת היכלי הספורט, מכבי תל-אביב ועיריית תל-אביב, בה טענו התובעים לאפליה לרעה בנושא שימוש בתאי צפייה בהיכל נוקיה.

כמו כן, בית המשפט החליט כי התובעים ישלמו לכל אחת מהנתבעות שכר-טרחת עורך דין בסך 18 אלף שקל.

בתביעה - שהוגשה בשנת 2005 על-ידי "העמותה לקידום הספורט הנשי, הנוער והמגזר הערבי בהפועל תל-אביב", ולאחר מכן נגד חברת היכלי הספורט, מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב ועיריית תל אביב-יפו - טענו התובעים כי חברת היכלי הספורט פעלה שלא כדין בכך שלא פירסמה מכרז עם מתן הרשאה להפועל תל-אביב לשימוש בתאי הצפייה ושטחים נוספים שבהיכל נוקיה, וכי היכלי הספורט הפלתה אותם לרעה בכך שהעניקה זיכיון בלעדי למכבי תל-אביב לאותם תאי צפייה ושטחים בהיכל.

התובעים ביקשו זכאות למחצית מתאי הצפייה ולשטחים בהיכל להקמת חנות ומוזיאון, על מנת שאלה ישרתו את אוהדיה.

כזכור, הפועל תל-אביב כדורסל הודיעה בדצמבר האחרון על פירוקה, לאחר שזכויות השם "הפועל תל-אביב" נמכרו לאיש עסקים אנונימי, שהעביר את זכויות השימוש לעמותת הפועל אוסישקין ללא תמורה.

לדברי עו"ד ד"ר טל רוטמן, שייצג את מכבי תל-אביב: "טענות התובעים הופנו בעיקר כנגד היכלי הספורט, כשלמעשה לא הועלו טענות המופנות ישירות כנגד מכבי תל-אביב. מכבי תל-אביב צורפה לתביעה אך ורק משום שהיתה צפויה להיפגע מפסק הדין במקרה שהתובעים היו מקבלים את מבוקשם".