אייל גולן על ההימורים: "פעם הפסדתי 18 אלף דולר בערב"

תמלולי חקירתו של הזמר בפרשת ארגון הפשיעה של חגי זגורי נחשפים ■ על ההימורים בספינתו של זגורי, מג'יק 1: "לקחתי ממנו פעם 20 אלף דולר בקרדיט. לפעמים הרווחתי, ולפעמים הפסדתי"

הזמר אייל גולן לווה עשרות אלפי דולרים מחגי זגורי, המואשם בימים אלה כמי שעומד בראש ארגון פשיעה - והשתמש בהם למשחקי הימורים בספינתו של זגורי "מג'יק 1". כך עולה מעדותו של הזמר במשפט המתנהל נגד זגורי ו-7 מאנשיו, ובהם סגנו רמי עזרן, בימים אלה.

חשוב לציין כי גולן עצמו לא נחקר באזהרה בפרשה, וגם לא ביצע שום עבירה פלילית. עם זאת, הוא נמנה על 220 עדי התביעה נגד זגורי בחקירה המשטרתית.

בעיתוני הבוקר התפרסמו היום (ד') חלק מתמלילי החקירה של גולן. "הכרתי את עזרן בספינה", סיפר הזמר. "לקחתי ממנו פעם 20 אלף דולר בקרדיט".

גולן סיפר בחקירה כי נהג לשחק "רולטה או פוקר מדי פעם על הספינה, כדי להעביר את הזמן". כשנשאל על המשחקים עצמם אמר הזמר: "לפעמים הרווחתי, ולפעמים הפסדתי. בהפלגה אחת הפסדתי אולי 18 אלף דולר".

על טיב היחסים עם זגורי ואנשיו אמר גולן: "רמי עזרן אדם נחמד, ואני מקדיש לו שירים בספינה. אחלה בן אדם, אני לא מתערב בענייניו, והוא לא מתערב בעניינים שלי".

גולן אמנם העיד במשטרה, אך טרם ברור אם יוזמן להעיד גם בבית המשפט. הדוברת של הזמר, רונית ארבל, אמרה בתגובה: "אכן אייל נקרא לתשאול במשטרה, אך כפי שהגבנו בעבר - מעולם לא הוזמן על-ידי המשטרה ולא על-ידי הפרקליטות להעיד במשפט. כפי שהוא העיד, אין בינו לבין זגורי ואנשיו כל קשר, ובעת ההפלגות לא היה ידוע לאייל כל קשר של אנשים אלה לקזינו".