נקסטקום תקים מערכות סולאריות עבור גוף מסחרי ב-9 מיליון שקל

הספק המערכות יהיה של עד 600 קילוואט ■ בנוסף, לפני כשבוע חתמה על שיתוף-פעולה עם חברת יבולי שמש מקבוצת ראלקו להקמת 3 מערכות סולאריות בגודל כולל של 2.5 מגוואט

חברת נקסטקום אנרגי' מקבוצת נקסטקום , המתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת, הודיעה היום (ב') כי היא חתמה על הסכם לתכנון והקמת מערכות סולאריות בינוניות, בגודל של עד 600 קילוואט, עבור גוף מסחרי בהיקף כולל של כ-99 מיליון שקל.

נקסטקום תספק במסגרת עסקה זו שירותי Turnkey מלאים של המערכות לאנרגיה סולארית, כולל את רובד התכנון, הרישוי, אספקת הפאנלים והממירים, הקמת המערכת וחיבורה לרשת חברת החשמל. בנוסף, חתמה נקסטקום אנרג'י עם אותו לקוח על חוזה O&M לתחזוקת המערכת במהלך שנות פעילותה.

עסקה זו מצטרפת לדיווח לפני כשבוע על שיתוף פעולה אסטרטגי עליו חתמה נקסטקום עם חברת יבולי שמש מקבוצת ראלקו להקמה שלוש מערכות סולאריות בינוניות בגודל כולל של 2.5 מגוואט בהיקף של כ-38 מיליון שקל. נקסטקום הודיעה כי תספק לחברת יבולי שמש שירותי Turnkey מלאים, למעט אספקת הפאנלים הסולאריים, ועל כן חלקה של נקסטקום בעסקה הוא כ-15 מיליון שקל.

קבוצת נקסטקום הקימה לאחרונה את החברה הבת, נקסטקום אנרג'י (100%), הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת כקבלן עצמאי EPC (Engineering Procurement and Construction) להקמת מערכות לאנרגיה סולארית בישראל. מהחברה נמסר כי היא מצויה בימים אלו בשלבים שונים של מו"מ וחתימה על הסכמים נוספים לביצוע מספר רב של פרויקטים להקמה ותפעול של מערכות סולאריות בהיקפים פוטנציאליים של עשרות מיליוני שקלים לביצוע מיידי ולאורך 2010.