היעד של דנשר למותג העוגיות MOOI: מכירות של 40 מיליון שקל תוך 3 שנים

מכירות 3 החודשים הראשונים הסתכמו ב-3 מיליון שקל ■ רון ברק, מבעלי דנשר: "MOOI הוא יריית הפתיחה לפעילויות נוספות בתחום המזון"

3 חודשים לאחר ההשקה, מותג העוגיות של חברת דנשר - MOOI - מחזיק ב-3% מהקטגוריה וב-22% מסגמנט עוגיות הפרימיום, הסגמנט שאליו מכוון המותג - כך לפי נתוני סטורנקסט. מכירות 3 החודשים הראשונים הסתכמו ב-3 מיליון שקל.

"היעד שלנו הוא להגיע עם המותג MOOI למכירות של 40 מיליון שקל ב-2012. המותג יצמח הן על חשבון מותגים קיימים והן על-ידי מעבר צרכנים ממוצרים זולים למותג שלנו", אומר רון ברק, מבעלי חברת דנשר.

לדבריו, השקת מותג העוגיות היא חלק מאסטרטגיית החברה למקד את פעילותה במותגי בית. "המיקוד נעשה הן ברמה היצרנית, ובמסגרת זו רכשנו את חברת אינטרקוסמא; והן ברמה המותגית, על-ידי הגדלת הכוח והמגוון של מותגי החברה. MOOI הוא יריית הפתיחה לפעילויות נוספות שלנו בתחום המזון", אומר ברק.

* תמתחו את המותג לקטגוריות נוספות?

"כן. זה מותג מטריה, וזה מה שיפה בו. היום יש למותג כבר גביעי וופל, ומחר הוא יכול להיות בקטגוריות אחרות. בכל מקום שאפשר להביא חדשנות לקטגוריה, נעשה זאת".

כחלק מהאסטרטגיה שעליה מצהיר ברק, רכשה החברה בפברואר האחרון את מותגי המזון מרמולייט ופופסטאר, וכן את מותגי הטואלטיקה פמילי וגלילונית מידי חברת אקסטרא, תמורת 14 מיליון שקל. מדובר במותגים שעד לרכישתם הופצו על-ידי חברת דנשר.

תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה כמו סבונים נוזליים ושמפו, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג הפופקורן למיקרוגל.

חברת דנשר ביצעה צעד משמעותי נוסף כאשר רכשה את חברת אינטרקוסמא, שתרמה למחזור המכירות השנתי של החברה 90 מיליון שקל. אינטרקוסמא מייצרת, מייבאת, ומשווקת מוצרי קוסמטיקה, בישום וטואלטיקה, וביניהם המותגים סופט-טאץ', פנג'ל, אדידס דאודורנט ועוד.

מחזור המכירות של דנשר עומד על כ-315 מיליון שקל בשנה.