אשכנזי-זלצמן ייצג את תפיסת המיתוג החושי של מרטין לינדסטרום בישראל

תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג

משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן חתם בשבוע שעבר על הסכם ייצוג (אפיליאיישן) עם סוכנות הפרסום והמיתוג הבינלאומית Brand Sense Agency (BSA) שמרכזה באוקספורד.

BSA נוסדה על-ידי סיימון הארופ ומרטין לינדסטרום לפני 4 שנים. בין לקוחותיהם הבינלאומיים ניתן למצוא את יוניליוור, דיסני, נסטלה, פפסיקו, מיקרוסופט ונוקיה.

BSA מובילה בעולם את תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding), שהיא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג.