קבוצת לוריאל משיקה סדרת דאודורנטים של מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER. מדובר בסדרה בת 16 דאודורנטים, הכוללת רכיב מינרל אקטיבי להגנה אפקטיבית למשך 48 שעות.
לדברי מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל, שי בן-גרא, החברה שמה לה ליעד לכבוש בתוך שנה 10% מקטגוריית הדאודורנטים לנשים ו"להיות בין 5 השחקנים המובילים בשוק בתוך שנה מההשקה".
לפי נילסן, שוק הדאודורנטים מגלגל 152 מיליון שקל בשנה, מתוכם מכר הדאודורנטים לנשים עומד על 74 מיליון שקל.
לדברי בן-גרא, הסדרה החדשה הושקה בשנה החולפת במדינות נוספות וכבשה עד כה נתחי שוק של 9%-12% באותם שווקים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.