אשקלון: בעל מכולת שסירב למכור אלכוהול לקטינים הותקף

3 נערים שהגיעו למכולת בשכונת שמשון באשקלון ורצו לקנות סיגריות ואלכוהול, נתקלו להפתעם בסירוב ■ הצעירים המאוכזבים לא ממש קיבלו בהבנה את התנהגות המוכר והחלו לתקוף אותו באכזריות - ואף ליידות אבנים לעבר החנות ■ בעל החנות המסכן מעיד כי זו אינה הפעם הראשונה שהוא סובל מתקיפות בגלל הרצון שלו לשמור על החוק

בעל מכולת באשקלון, שלוקח את החוק ברצינות ומסרב בתוקף למכור אלכוהול לקטינים, נאלץ להתמודד עם בריונות של נערים המתעקשים לקבל את הסחורה - תוך שהם תוקפים אותו ורוגמים את החנות באבנים. האם עכשיו יצטרכו בעלי החנויות לחשוש לא מאוכפי החוק - אלא דווקא מהפורעים שמסרבים לקבל את הגזרה?

שלושה נערים שהגיעו בשבוע שעבר למכולת בשכונת שמשון בעיר אשקלון, ניגשו לקופה עם בקבוקי אלכוהול וביקשו סיגריות. כשנתקלו בסירוב של המוכר, שלמעשה פעל על פי החוק האוסר מכירת משקאות אלכוהוליים וסיגריות לנערים מתחת לגיל 18, החלו לתקוף את בעל החנות.

"למרות שאחד מהם היה מעל גיל 18, המוכר במכולת זיהה שמדובר בקטינים וסרב למכור להם אלכוהול", סיפר לחדשות 2 באינטרנט רפ"ק אבי תובל, סגן מפקד תחנת אשקלון, שהסביר כי לאחרונה סגרה המשטרה מספר מכולות באזור לאחר שמכרו אלכוהול לקטינים.

המוכר: זו לא פעם ראשונה

שלושת הנערים האלימים אף יידו אבנים לעבר החנות, בעת שנכחו בה קונים אחרים. "הם התנפלו על בעל החנות, הכו אותו באגרופים בפניו וכשהוא יצא החוצה לכיוון תחנת המשטרה הם רדפו אחריו והשליכו אבנים על הרכב", סיפר רפ"ק תובל.

לדברי בעל החנות, אין זו הפעם הראשונה שהקטינים מתנכלים לו בשל סירובו למכור להם אלכוהול, וכבר היה מקרה בו ניפצו את שמשת מכוניתו. בחקירה זריזה הצליחו בתחנת אשקלון להגיע לשניים מתוך השלושה החשודים במעשה, והיום הם יובאו להארכת מעצרם בבית המשפט השלום באשקלון.