הכנסות קבוצת נקסטקום הסתכמו ב-2009 ב-206.5 מיליון שקל

המנכ"ל, שלומי אשכנזי: "אנו מרוצים מהמשך השיפור ברווחיות הקבוצה ב-2009 על אף השינויים בסביבה העסקית; החברה השכילה השנה להתמקד טוב יותר בתמהיל ההכנסות ולנצל את תחומי הפעילות בעלי שיעורי הרווחיות הגבוהים יותר"‏

קבוצת נקסטקום , הנמצאת בשליטת גיא ישראלי, דווחה על שיפור ברווחיות ב-2009 למרות ירידה קטנה בהכנסות. הרווח התפעולי של הקבוצה גדל בכ-4.5% לכ-9.2 מיליון שקל, 4.4% מסך ההכנסות, והרווח הנקי גדל ב-111% ל-3.7 מיליון שקל. נקסטקום עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת.

הכנסות החברה הסתכמו בשנת 2009 בכ-206.5 מיליון שקל, ירידה של כ-5.7% בהשוואה להכנסות ב-2008. עיקר‎ ‎הקיטון‎ ‎נובע מהקטנת‎ ‎היקפי‎ ‎הפעילות‎ ‎במגזר‎ ‎האלחוטי‎ ‎עקב‎ ‎האטה‎ ‎בהשקעה‎ ‎בתשתיות‎ ‎בתחום‎ ‎זה בישראל‎ ‎ובמדינות‎ ‎בהן‎ ‎פועלת‎ ‎החברה‎ ‎בחו‎"‎ל. בתחומי הפעילות במגזרי התשתיות העל קרקעיות והתשתיות התת קרקעיות נרשם שיפור ברמת הרווחיות של הקבוצה בפרויקטים אותם היא מבצעת.

מנכ"ל קבוצת נקסטקום, שלומי אשכנזי, אמר כי "אנחנו מרוצים מהמשך השיפור ברווחיות הקבוצה ב-2009 על אף השינויים בסביבה העסקית. החברה השכילה השנה להתמקד טוב יותר בתמהיל ההכנסות ולנצל את תחומי הפעילות בעלי שיעורי הרווחיות הגבוהים יותר. נקיטה בפעולות התייעלות, התקדמות בביצוע פרויקטים בחברות הבנות בחו"ל וההתבססות על לקוחות מרכזיים במגזר הציבורי-ביטחוני סייעו לנקסטקום בעמידה ביעדי הרווחיות שתוכננו".

עוד אמר אשכנזי, "בנוסף, הקמנו ב-2009 את הפעילות בתחום הצומח של האנרגיה המתחדשת ונערכנו נכון ובזמן לשוק כדי להתמודד בהצלחה עם המכרזים הרבים בתחום צומח זה. אנחנו צופים כי פעילות זו תהפוך למרכז צמיחה ורווח מהותיים לקבוצה. החברה הבת נקסטקום אנרג'י כבר חתמה על מספר הסכמים בתחום זה והקבוצה מנהלת מו"מ עם מספר חברות נוספות לביצוע פרויקטים בתחום האנרגיה הסולארית שיבשילו ב-2010".

נקסטקום, מאגדת במסגרתה מספר חברות בנות, המתמחות במגוון הפעילויות הנדרשות להקמת תשתיות ורשתות תקשורת. לפני כחודשיים הקימה נקסטקום חברה בת נוספת, נקסטקטום אנרגי שתעסוק בתחום מערכות הסולאריות. לקבוצת נקסטקום יותר מ-600 עובדים.‏