הפרמיירליג אישרה לפורטסמות' להתחיל במכירת חיסול

הקבוצה תוכל למכור שחקנים למרות שחלון ההעברות עדיין לא נפתח, זאת במטרה להקל על החובות שנאמדים ב-80 מיליון ליש"ט; כונס הנכסים של פומפי, אנדרו אנדרוניקו: "נמכור בין 8 ל-10 שחקנים"

פחות מחודש אחרי שהבטיח שלא תהיה מכירת חיסול של שחקנים, הודיע כונס הנכסים של פורטסמות' כי הקבוצה תחל כבר בימים הקרובים למכור "לפחות 10 משחקי הסגל הבכיר". ההודעה באה אחרי שהפרמיירליג אישרה ל"פומפי" בצעד חריג למכור שחקנים כבר עכשיו, למרות שחלון ההעברות ייפתח רק בקיץ, זאת כדי להקל על הקבוצה ששקועה בחובות של כ-80 מיליון ליש"ט.

"אני חייב לעדכן את האוהדים שאנחנו נתחיל את העונה הבאה עם קבוצה חדשה לגמרי", אמר כונס הנכסים אנדרו אנדרוניקו בראיון ל-ESPN. "אנחנו צריכים לנהוג בתבונה ולמצות את המקסימום מהנכסים שיש למועדון, ואלו הם השחקנים עצמם. נמכור בין 8 ל-10 שחקנים מהסגל של הקבוצה הראשונה, שעומד נכון לעכשיו על 28 שחקנים". אנדרוניקו ציין כי "בסך הכל יש 40 שחקנים במועדון".

הפרמיירליג אישרה לפורטסמות' להתחיל כבר עכשיו במכירת החיסול, כאשר הסייג היחיד הוא עבור שחקנים שיימכרו לקבוצות פרמיירליג - אלו יוכלו לשחק בקבוצתם החדשה רק בתום העונה.

"הכוונה היא לגייס בין 20-30 מיליון ליש"ט ממכירת השחקנים", אמר אנדרוניקו. פומפי תצטרך לקבל את אישור פיפ"א על מכירת שחקנים לקבוצות בחו"ל, מאחר שהיא עושה זאת בתקופה בה חלון ההעברות סגור. עם זאת, אנדרוניקו אמר כי הקבוצה תשתמש במדינות בהן חלון ההעברות פתוח, כמו רוסיה והמזרח התיכון, שם אין כרגע הגבלה על מכירת שחקנים.

כזכור, לפני כשבוע הודיעה הפרמיירליג על הפחתה של 9 נקודות ממאזנה של פורטסמות', בעקבות הליך כינוס הנכסים שהחל במועדון. אתמול נוצחה הקבוצה 5-0 בבית בידי צ'לסי והיא מדורגת אחרונה בפרמיירליג עם 13 נקודות בלבד.