אספן גרופ רוכשת 50% מנכס מסחרי בשווייץ לפי 175 מיליון שקל

העסקה משקפת תשואה של כ-6.25% ■ הנכס שמחציתו נרכשה מושכר לרשת ה-‏DIY‏ הבינלאומית "הורנבאך" לתקופה של 15 שנה עם אופציה ל-10 שנים נוספות, תמורת דמי שכירות שמסתכמים בכ-11 מיליון שקל לשנה

‎‎חברת אספן גרופ , בשליטת רוני צארום ובניהולו של אילן גיפמן, מדווחת על רכישה של 50% ממבנה מסחרי בעיר ביל בשווייץ לפי שווי של כ-175 מיליון שקל.

העסקה משקפת תשואה של כ-6.25%. הנכס שמחציתו נרכשה מושכר לרשת ה-‏DIY‏ הבינלאומית "הורנבאך" לתקופה של 15 שנה עם אופציה ל-10 שנים נוספות תמורת דמי שכירות שמסתכמים בכ-11 מיליון שקל לשנה.

בנייתו של המבנה הסתיימה ב-2008 והוא ממוקם כ-45 קילומטר מהעיר ברן שבשווייץ. הוא משתרע על פני שטח של כ-18,600 מ"ר וכולל כ-500 מקומות חנייה.

לדברי יו"ר דירקטוריון אספן גרופ, גיא פרג, "לאחרונה הרחיבה אספן את פורטפוליו הנכסים שלה בגרמניה ובישראל ועתה גם בשווייץ. הנכס הנרכש עומד בכל הקריטריונים שהצבנו לעצמנו בבואנו לבצע עסקה. שווייץ היא מדינה חזקה ויציבה מאוד מבחינה כלכלית, השוכרת היא רשת בינלאומית ותיקה ויציבה, והסכם השכירות הוא לתקופה ארוכה מאוד, שנחשבת לנדירה בשווייץ. אספן תמשיך לבחון עסקאות חדשות במדינות היעד שלה - גרמניה, שווייץ וישראל, וכן בוחנת בימים אלה כניסה למדינות חדשות, בצד בחינה של מימוש נכסים קיימים שמיצו, לדעתנו, את פוטנציאל ההשבחה שלהם".

העסקה הנוכחית בשווייץ מצטרפת לעסקאות רכישה נוספות, שביצעה החברה בחודשיים האחרונים בערים המבורג ושטוטגרט שבגרמניה ובישראל בהיקף כולל של כ-198 מיליון שקל. ‏‎‎‏