ערוץ 10 דיווח שהבריכה והקניון בפרויקט "גינדי סיטי" ברמלה יהיו פתוחים לכל הרמלאים - וגינדי ביטלה את הפרסום בערוץ

דובר גינדי השקעות: "אין להחלטה להפסיק את קמפיין הפרסום כל קשר לכתבה כזו או אחרת" ■ ערוץ 10: "הערוץ לא ייכנע ללחץ משום סוג שהוא. הערוץ מחוייב אך ורק לציבור הצופים, וימשיך בתחקירי עומק חסרי פניות המשרתים נאמנה את הציבור"

חברת גינדי ביטלה פרסום בערוץ 10, בסמוך לפרסום כתבת תחקיר על פרויקט "גינדי סיטי" בחדשות השבת.

החברה, שנותנת חסויות לתחזית מזג-האוויר במהדורות החדשות השונות של ערוץ 10, החליטה להסירן ביום בו שודרה במהדורה כתבה לפיה גינדי אינה חושפת את כל הפרטים על מיקומו של הפרויקט המבוקש של החברה ברמלה.

מדובר בתחקיר של ניב גלבוע שחושף כי חברת גינדי לא מספרת לרוכשים במיזם המוגדר כסגור כי בריכת השחייה והקניון המובטחים אינם סגורים רק לדיירים, וכי הבניינים שיקומו נמצאים בלב אזור הסמוך לבתי-קברות מוסלמים.

חברת גינדי, שרכשה חבילת חסויות לכל תחזיות מזג-האוויר של חדשות 10 עד לסוף חודש מארס, הודיעה ביום שידור התחקיר כי החסויות מבוטלות. החסויות ירדו מהמהדורה המרכזית, כמו גם מהתוכניות האחרות של חדשות 10.

מערוץ 10 נמסר: "ערוץ 10 לא ייכנע ללחץ משום סוג שהוא. הערוץ מחוייב אך ורק לציבור הצופים, וימשיך בתחקירי עומק חסרי פניות המשרתים נאמנה את הציבור".

דובר "גינדי השקעות" מסר כי "השיווק של פרויקט 'גינדי סיטי' היה סיפור הצלחה חסר תקדים. במסגרת הכנס שנערך לפני כשבוע הוגרלו 600 קונים ל-182 יחידות דיור. לאור זאת הוחלט להפסיק את קמפיין הפרסום בכל ערוצי הפרסום שיועד לשיווק הפרויקט. אין להחלטה להפסיק את קמפיין הפרסום כל קשר לכתבה כזו או אחרת, מה עוד שהחברה השקיעה כ-2 מיליון שקל בקמפיין פרסום זה, שברובו היה בערוץ 10".

מחברת גינדי השקעות נמסר גם כי "למרות הפסקת הקמפיין, החברה לא תבקש שום זיכוי כספי על התשדירים ששולמו".