אלדד קובלנץ ישמש כיועץ פרוגרמינג של הטלוויזיה החינוכית

גם העיתונאי והסופר רון לשם מצטרף לטלוויזיה החינוכית ויגיש בערוץ 23 תוכנית שתנתח את הדרמה הישראלית

אלדד קובלנץ מונה להיות יועץ הפרוגרמינג של הטלוויזיה החינוכית - כך נודע ל"גלובס". קובלנץ מספק שירותי ייעוץ לזכיינית ערוץ 2 רשת ומשמש גם כחבר הוועדה המייעצת לתחנת הרדיו האזורית המשדרת באזור השרון, "אקו 99".

קובלנץ בונה בימים אלה לוח שידורים יחד עם מנכ"לית הטלוויזיה החינוכית, יפה ויגודסקי, ועוסק בפעילות השיווק והקידום של הטלוויזיה, לאחר שנבחר בתהליך של מכרז.

הפעילות התקשורתית של קובלנץ מתנהלת כיום באמצעות חברת הייעוץ שהקים, "ברומקה ובנצי בע"מ". בעבר שימש כסמנכ"ל הלוח והתכנון של זכיינית ערוץ 2 קשת, כשלפני כן שימש בתפקיד דומה בערוץ 10. את דרכו בתקשורת החל קובלנץ בגלי צה"ל והיה למפקדה הראשון ומקימה של תחנת הרדיו המצליחה, גלגל"צ.

בכיר נוסף לשעבר בקשת שמגיע לטלוויזיה החינוכית הוא רון לשם. הסופר והעיתונאי, יופיע לראשונה מול המצלמה בתוכנית טלוויזיה מקצועית חדשה בהפקת אולפני הרצליה שתנתח את הדרמה הישראלית.

לשם יקיים מדי שבוע ב ערוץ 23 דיון עם בכיר ביצירה הטלוויזיונית והקולנועית המקומית על יצירתו.

לכל דיון יוצמד גם שידור של סרט מיצירתם של האורחים. לשם ינתח את תהליך העבודה של כל אחד מהיוצרים וינסה להגיע אל מקורות ההשראה ודרכי העבודה שלהם. את התוכנית צפוי לערוך העיתונאי והמבקר יאיר רווה.

לשם הוא מחבר רבי-המכר "אם יש גן עדן" ו"מגילת זכויות הירח" שיצא השנה. לאחר שזכה למועמדות לאוסקר יחד עם יוסף סידר, על הסרט "בופור" המבוסס על ספרו, מעובדות בימים אלה שתי סדרות טלוויזיה חדשות שלו, האחת בעבור חברת הכבלים HOT, העוסקת בעולמם האפל של בני-הנוער בבימויו של עודד רסקין בשם "קינו"; והאחרת בבימויו של דני סירקין עבור yes, העוסק בקצין יליד הארץ שמגלה כי הוריו, יוצאי ברית-המועצות, הם למעשה מרגלים. סדרה זו כותב לשם יחד עם עמית כהן.

בטלוויזיה החינוכית אישרו את הדברים.