מת"א לשכונת ממילא: דמרי תקים 78 יח"ד בירושלים ב-150 מיליון שקל

החברה שבשליטת יגאל דמרי רכשה מחצית ממגרש בשטח של כ-6 דונם בשכונת ממילא בירושלים ■ בתמורה לזכויות במקרקעין תשלם דמרי 18 מיליון שקל, וכן ישולם למוכר במשותף ע"י דמרי ובעלי הזכויות הנוספים במגרש 4.5 מיליון שקל

לאחר שרכשה שבעה מבנים לשימור במתחם נחלת בנימין בתל אביב, בו תבנה את הפרויקט הראשון שלה בעיר, הודיעה היום (א') חברת י.ח. דמרי, שבשליטת יגאל דמרי, כי לראשונה תבנה פרויקט מגורים בעיר הבירה.

החברה מדווחת כי רכשה מחצית ממגרש בשטח של כשישה דונם בשכונת ממילא בירושלים על מנת להקים 78 יחידות דיור. השקעת החברה בפרויקט נאמדת בכ-150 מיליון שקל.

בתמורה לזכויות במקרקעין, תשלם דמרי 18 מיליון שקל וכן ישולם למוכר במשותף על ידי דמרי ובעלי הזכויות הנוספים במגרש 4.5 מיליון שקל. כמו כן, התחייבה החברה לקבל על עצמה חוב של 54.5 מיליון שקל לבנק בגין הלוואה.

על פי תב"ע (תכנית בניין עיר) מאושרת למתחם, ניתן להקים במקום 78 דירות, כאמור; סך זכויות הבניה, כולל שטח עיקרי ושטחי שירות, מסתכמות ב-13 אלף מ"ר.

מדובר בפרויקט הראשון של דמרי בירושלים. דמרי, שבונה בעיקר בפריפריה, רכש לאחרונה מקבוצת ברגרואין-חג'ג-כהן שבעה נכסים לשימור במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב תמורת כ-140 מיליון שקל, כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" בחודש פברואר.