חיסול מבחוח: מפקד משטרת דובאי טוען שקיבל איומים על חייו

דאחי חלפאן תמים, גיבור פרשת חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, אומר היום כי מאז החיסול הוא קיבל לא אחת איומים על חייו ■ "אם זה מהמוסד או לא - איני יודע", הדגיש והוסיף: גם סוכני הביון האיראניים צריכים להסתלק מהאזור

3 חודשים אחרי - ופרשת חיסולו של בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח מסרבת לגווע. "גיבור הפרשה" - מפקד משטרת דובאי, דאחי חלפאן תמים, שהצליח לדבריו לפענח את פרשיית החיסול, טוען היום כי בעקבות חשיפתו את פעילות המוסד, הוא קיבל מספר איומים על חייו.

בראיון לעיתון "א-ראי" הירדני, אמר חלפאן: "איני יודע אם המוסד עצמו יחסל אותי או לא, אך בתור קצין משטרה לא הרגתי אף ישראלי". לדבריו, אנשיו קיבלו לא אחת שיחות טלפון ובהן הועברו מסרים מאיימים על חייו של מפקד המשטרה.

"התקשרו לכמה קצינים במשטרה וביקשו להעביר לי מסר, לפיו עליי לשתוק בכל הנוגע לפרשה", אמר חלפאן. "אם הם קשורים למוסד או לגורמים אחרים - איני יודע".

חלפאן טען כי אזור המפרץ כולו רובץ במרגלים ובסוכני ביון ערביים ומהמערב. "ברצוני לומר לכל הסוכנים - 'צאו מכאן'", הצהיר חלפאן. "גם לסוכני הביון האירנים אני אומר - 'צאו מכאן'. כל הסוכנים האלה גורמים לחוסר יציבות בחברות המקומיות".

"גם מקומיים משתפים פעולה"

"במפרץ קיימים סוכנים ישראלים רבים", אמר חלפאן. "הם נמצאים בדובאי ובמדינות אחרות, ונושאים דרכונים אירופיים". עם זאת, טען כי גם תושבים במפרץ שיתפו פעולה עם המוסד הישראלי. "גורמים בחברה שלנו קיבלו כסף עבור מטרות ישראליות", אמר חלפאן.

מאז התפוצצות הפרשה, נחשב מפקד משטרת דובאי לאחת הדמויות המבוקשות לראיון בכלי התקשורת הערביים. בחודשים האחרונים העניק ראיונות לעשרות כלי תקשורת בעולם הערבי.