הערכות: מיקרוסופט תשיק טלפון סלולרי ראשון ביום שני

ההשקה הצפויה - באירוע של החברה שנקבע מראש ■ עפ"י מקור המקורב לנושא, הטלפונים יציגו את תוכנת המסרים המיידיים מסנג'ר, יכללו מסכי מגע ומקלדת ויתאימו לרשת התקשורת הסלולרית של וריזון

ענקית התוכנה מיקרוסופט צפויה להיכנס לשוק מכשירי הסלולר בקרוב. עפ"י דיווחים בארה"ב, החברה צפויה להשיק את הטלפון הסלולרי הראשון שלה באירוע של החברה שנקבע כבר ליום שני הקרוב. דובר מטעמה של מיקרוסופט לא רצה להגיב לידיעה.

נזכיר, כי בבית ההשקעות ג'פריס דיברו על ההשקה כבר בינואר, והעריכו כי המכשיר החדש, תחת השם Pink, צפוי לכלול צילום וידיאו באיכות HD ומצלמה של 5 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה תהיה חלונות מובייל 7 החדשה של מיקרוסופט. לדברי האנליסטים, מיקרוסופט חייבת לשמור על רלוונטיות בתחום הטלפונים הסלולריים החכמים, שבו היא נמצאת בפיגור עמוק אחרי המתחרות כמו אפל וגם גוגל.

מיקרוסופט
 מיקרוסופט

עפ"י מקור המקורב לנושא, הטלפונים של מיקרוסופט יציגו את תוכנת המסרים המיידיים של החברה - המסנג'ר והם יכללו מסכי מגע ומקלדת. המכשירים אף צפויים להתאים לרשת התקשורת הסלולרית של חברת וריזון, בדומה למכשירי ה-iPhone של אפל שרק לפני כשבוע פתחה אותם לשימוש ברשת של וריזון לאחר שהיתה בבלעדיות עם AT&T מאז ההשקה.

עד כה, מיקרוסופט התמקדה בפיתוח מערכת ההפעלה שלה למכשירי הסלולר. עם השקת המכשיר שיכלול את תוכנית ההפעלה שלה, היא צפויה להתחיל להתחרות עם השחקניות הגדולות בתחום ולנגוס בנתחי השוק שלהן. עפ"י נתונים של ComScore, נתח השוק של מיקרוסופט מבחינת מנויים של סמארטפונים נפל ב-4% ב-3 החודשים שהסתיימו בפברואר ל-15.1%, בעוד שהנתח של גוגל עלה ל-9% ושל אפל ל-25.4%.