"החיים זה לא הכל" בראש טבלת הרייטינג השבועית עם 20.2%

הסרט על יהודה פוליקר הוא התוכנית הנצפית ביותר של ערוץ 10 בשבוע החג הראשון, עם רייטינג של 9.9%

תקופת החגים מתאפיינת בממוצע צפייה לא שגרתי. את טבלת הרייטינג בשבוע שהחל ב-28 במארס מוביל השידור החוזר של התוכנית המשפחתית "החיים זה לא הכל" של זכיינית ערוץ 2 רשת. הסיטקום המצליח רשם רייטינג של 20.2% בקרב משקי-הבית היהודיים, שהיו טרודים בהכנות לסדר שנערך ביום שלמחרת.

שידורים חוזרים הם דרך טובה של הזכייניות להתמודד עם הצפייה הדלילה בטלוויזיה בימי החג. עם זאת, הנתונים הגבוהים יחסית של התוכניות ששודרו בפעם השנייה מבהירים כי חלק ניכר מהעם בחר לבלות את החופש מול המסך בסלון. שידור נוסף של פרק של "סופר נני" רשם ביום רביעי רייטינג של 19%. חדשות החג של יום שלישי ניצבות במקום השלישי עם נתון לא רע של 18.5%.

הרייטינג הממוצע השבועי של חדשות ערוץ 2 בשבוע של חול המועד פסח עמד על 18.2%, ולקט של "צחוק מהעבודה" הגיע לרייטינג של 17.6%. תקציר "חטופים", ששודר בקשת במוצאי שבת, הביא רייטינג של 15.2% וניצב במקום העשירי בטבלה - מעט פחות ממהדורת חדשות ערוץ 2 באותו יום, שהביאה רייטינג של 15.4%.

סרט החשיפה של יהודה פוליקר הוא התוכנית הנצפית ביותר של ערוץ 10 בשבוע החג הראשון, עם רייטינג של 9.9%. ממוצע הצפייה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10 באותו שבוע מגיעה ל-8.8%, ממש כמו "בעירום מלא" של קשת ששודרה ביום חמישי.

הפרק של "שתולים", ששבה למסך למילוי מקום של "מה אתם הייתם עושים", הצליחה להביא רייטינג של 16.1%, ואילו "חתונה ישראלית" של קשת רשם רייטינג של 15.8%.