יובנטוס נשברה: תקבל החל מהעונה הבאה חסות חולצה

אחרי מספר שנים בהן פרסמה את פיאט, קונצרן הרכב השייך לבעלי המועדון, תקבל הקבוצה 16 מיליון אירו בשנתיים הבאות מ-Betclic ■ חברת ההימורים תפרסם רק במשחקי הבית של המועדון, ספונסר אחר במשחקי החוץ

סוכנות ההימורים Betclic תעניק חסות חולצה לשנתיים ליובנטוס החל מהעונה הבאה. על-פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, סכום העסקה הוא 16 מיליון אירו, והוא יוכל לצמוח בהתאם להצלחות של הביאנקונרי על המגרש.

הקבוצה, שפרסמה בשנים האחרונות על החולצות שלה את פיאט, קונצרן הרכב האיטלקי השייך למשפחת אניילי המחזיקה במועדון, החליטה לשנות אסטרטגיה ולנסות למקסם את ההכנסות שלה מפרסום והזדמנויות מסחריות אחרות. לכן החליטו ביובה כי Betclic תשמש כספונסרית חולצה במשחקי הבית, ואילו במשחקי החוץ תפרסם הקבוצה חברה נוספת. יובנטוס טרם הגיעה לסיכום עם ספונסרית חולצה למשחקי החוץ.

על-פי דו"ח ה-Money League האחרון של פירמת רואי החשבון דלויט, הכניסה יובנטוס בעונה הקודמת 54.3 מיליון אירו מספונסרים ומפרסמים, 27% בלבד מההכנסה הכוללת שלה. כהשוואה, ריאל מדריד, המדורגת ראשונה ב-Money League, הכניסה מפרסום 139.2 מיליון אירו. מבין קבוצות הסרייה A, מוליכה מילאן את רשימת הקבוצות המכניסות ממפרסמים (54.6 מיליון אירו ב-2008/09), לפני יובנטוס והאלופה אינטר (52.6 מיליון).

למרות שטרם ידוע כמה תקבל יובנטוס מחסות החולצה במשחקי החוץ שלה, כבר עכשיו ברור שהיא לא תצליח לדגדג את רשימת הקבוצות המכניסות בעולם מפרסום על מדי המועדון. ריאל מדריד ראשונה גם כאן: מקבלת 25 מיליון אירו בעונה מ-Bwin, יחד עם באיירן מינכן שתקבל החל מהעונה הבאה סכום זהה מחברת התקשורת T-Home.

מלבד ספונסרית החולצה, תמשיך יובנטוס ליהנות מהסכם ההלבשה שלה עם נייקי, השווה כ-12.5 מיליון אירו לעונה בהסכם שיסתיים בעונת 2015/16.