3 חודשים אחרי שהודיע על פרישה מסבב הגולף המקצועני בעקבות פרשיית המין המפורסמת, יחזור מחר (ו') שחקן הגולף המפורסם בעולם, טייגר וודס, אל מסכי הטלוויזיה.
וודס יעלה בקמפיין חדש של נייקי - אחד מהספונסרים הבודדים שנותרו נאמנים לוודס גם אחרי הפרשה המביכה.
אנשי הקריאייטיב של נייקי עבדו כנראה שעות נוספות כדי להעלות סרטון המתייחס בצורה כלשהי לפרשה, אך מצד שני מעביר מסר שלא מאבד לגמרי את התדמית של וודס, שהיתה עד למשבר נקייה מכל רבב.
"מה עבר לך בראש?"
בסרטון, שעוד יעורר בוודאי תגובות רבות בארה"ב, נראה וודס כשהוא מישיר את פניו לעבר המצלמה, כאשר ברקע נשמע קולו של אביו.
האב המנוח, ארל וודס, נשמע בסרטון כשהוא נוזף בבנו ושואל אותו שאלות כמו: "אני רוצה לדעת מה עבר לך בראש?"; "אני רוצה לברר מהם הרגשות שלך כיום?" וגולת הכותרת: "האם למדת משהו מכל הפרשה?".
הקמפיין עולה בתזמון מדויק עם החזרה של וודס למגרשי הגולף, והוא צפוי להתחיל מחר לשחק בטורניר המאסטרס 2010.
התדמית הנקייה מכל רבב נופצה
יש לציין כי מאז הפרשה נטשו ספונסרים רבים את וודס (ביניהם ענקית התקשורת AT&T), וזאת מאחר שהקמפיינים שהיו באוויר תיקשרו בעיקר את הדמות הנקייה והמשפחתית של הכוכב - תדמית שנותצה באופן בלתי הפיך לאחר שהודה בשורה של בגידות והתנהגות לא ראויה.
עד לפרשייה הרוויח וודס כ-100 מיליון דולר מפרסים רשמיים מתחרויות הגולף, ובנוסף סכום הגבוה פי שבעה מקמפיינים וחסויות.
שחקן הגולף גם דורג במקום החמישי ברשימת 100 המפורסמים החזקים בעולם של המגזין "פורבס" בשנת 2009.
דובר של נייקי סירב להתייחס לידיעה או לקמפיין החדש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.