רוצים לשחק בחצי גמר הגביע האנגלי? ותרו על כל הבונוסים בחוזים

המפרק של פורטסמות', אנדרו אנדרוניקו, נתן אולטימטום לשחקני הקבוצה ערב המשחק מול טוטנהאם מחר. חלק מהשחקנים נדרשו לוותר גם על בונוסים של 50-100 אלף ליש"ט שהובטחו להם בגין כמות הופעות שירשמו העונה

ההעפלה של פורטסמות' לחצי גמר הגביע יוצרת בעיה קשה לכמה משחקני הקבוצה. בשל המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה "פומפי", הודיע המפרק של המועדון, אנדרו אנדרוניקו, כי שחקנים שלא יחתמו עד מחר ויתור על כל הסעיפים המבטיחים להם בונוסים בגין העפלה לגמר הגביע, לא יוכלו לשחק מחר בחצי הגמר מול טוטנהאם. כך מפרסם "הטיימס".

לפי הידיעה, מדובר על לפחות שישה משחקני הקבוצה שקיבלו הודעה כי עליהם לוותר על כל הבונוסים המובטחים להם בחוזה, בגין העפלה לגמר. מדובר על פרמיות של עד 100 אלף ליש"ט לשחקן. "השחקנים יצטרכו לוותר על הסעיפים שמבטיחים להם בונוסים בחוזים לפני המשחק מול טוטנהאם, אחרת לא ישחקו שוב במועדון", צוטט אנדרוניקו ב"טיימס".

עם זאת, לא מדובר רק על בונוסים עבור הישגים: חלק מהשחקנים מחזיקים בסעיף שמבטיח להם חידוש אוטומטי של החוזה - בשכר דומה לזה שהרוויחו העונה - במידה וירשמו העונה לפחות 25 הופעות במדי הקבוצה. עבור חלק מהשחקנים מדובר בתשלום בונוס של בין 50-100 אלף ליש"ט עבור הגעה ל-25 הופעות. ההצלחה בגביע העונה הביאה לא מעט שחקנים, ערב חצי הגמר מול טוטנהאם, לממש את הבונוסים עבור מספר הופעות אם ישחקו מחר.

אנדרוניקו לא הסכים לחשוף את שמות השחקנים, אבל ככל הנראה מדובר בסטיב פינאן ונוואנקו קאנו. עוד שחקנים שעומדים על קרוב ל-25 הופעות הם ארון מוקואנה (24 הופעות), טל בן חיים (23), היידן מאלינס (24). על החלוץ ארונה דינדאן יאלץ המאמן אברם גרנט לוותר גם מחר, בגלל סעיף בחוזהו שיחייב את פורטסמות' לשלם 4 מיליון ליש"ט ללאנס הצרפתית, ממנה הגיע השחקן, במידה וירשום יותר מ-20 הופעות העונה. מאז המשחק ב-15 במארס מול ליברפול בליגה, שהיה משחקו ה-20 בקבוצה, דינדאן מושבת על ידי המועדון.