בקשתה של HOT להפוך לספק אינטרנט נדחתה שוב

אגף הרישוי במשרד התקשורת שלח לחברה מכתב, ולפיו עקב אי-עמידתה בדרישה לשלוח לו תוכנית עסקית מעודכנת - הבקשה לרישיון ISP נדחית בשלב זה ■ HOT בתגובה: שלחנו תוכנית כבר לפני מספר שבועות

בקשת HOT לקבלת רישיון ISP נדחתה שוב. אגף הרישוי במשרד התקשורת שלח ביום חמישי שעבר לחברה מכתב, ולפיו בעקבות אי-עמידתה בדרישה לשלוח לו תוכנית עסקית מעודכנת, הבקשה נדחית בשלב זה.

בכך נחשפים חילוקי הדעות הקשים בתוך הדרג המקצועי במשרד בדבר התנאים לפיהם תקבל החברה את רישיון ה-ISP שלה.

מאידך, HOT מסרבת לשלוח את התוכנית העסקית שלה לאגף הרישוי ומסתפקת בשליחתו למנכ"ל המשרד. לאחרונה פסל אגף הרישוי במשרד התקשורת את בקשת ה-ISP (ספק אינטרנט) של HOT, בטענה כי החברה לא שלחה תוכנית עסקית מפורטת כנדרש. HOT ערערה על הדחייה למנכ"ל המשרד, והוא קיבל את הערעור.

בתגובה ביקש אגף הרישוי שוב את התוכנית העסקית, ו-HOT סירבה להעביר את התוכנית כפי שנדרש ממנה וטענה כי התוכנית נמצאת בידי המשרד. לכן נשלח לחברה בסוף השבוע מכתב דחייה, שבו אגף הרישוי קובע כי לאור אי-העברת התוכנית העסקית, נדחית בקשת HOT לקבלת הרישיון, ועד שלא תשלח את התוכנית כנדרש - הבקשה למעשה מבוטלת.

מחברת HOT נמסר בתגובה: "התוכנית העסקית בנושא ה-ISP הועברה למשרד התקשורת לפני מספר שבועות בהתאם לדרישתם. מעבר לכך אין אנו עוסקים בעניינים הפנימיים של המשרד".